2 bin ile sınırlı bakiyem. Öğrencilikte kullandım şimdi kredi çekmek istesem verirler mi sigorta girişim olmadığı halde
13 gü
daha önce kullandığın kartın ödemelerini düzenli yaptıysan bu senin için artı. ama sigorta girişin ya da düzenli gelir görünmüyorsa bankalar biraz temkinli davranabiliyor. yine de sırf sigortan yok diye kesin kredi çıkmaz diyemeyiz, bazı bankalar düşük tutarlarda onay verebiliyor. en net sonucu başvuru yapınca öğrenirsin ama puanın tek başına kötü durmuyor açıkçası.
Puanım 1 yılda bu hale geldi iyi mi peki sizce
kredi puanın iyi sayılır ama sigortalı iş yoksa bankalar biraz frene basıyo çünkü gelir daaha önemli sadece puana bakıp kredi vermeleri pek olmuyo yine de küçük limitli kart ya da düşük tutarlı teklifler zamanla çıkabilir, ama şu an rahat kredi alırım durumu zor gibi.
Canım gencim, bu konuyu merak etmen ne güzel! 🌸 Kredi puanın 1355 olması elbette bir başlangıç, ama bankaların kredi verirken sigortalı bir işte çalışıyor olmanı ve düzenli gelirini de çok önemsediğini unutmamalısın.
Kesin bir cevap vermek benim uzmanlık alanım değil, çünkü her bankanın kendi kriterleri var. 🤔 En doğrusu, düşündüğün bankalarla doğrudan iletişime geçmen ve durumunu anlatman olacaktır. Onlar sana en net bilgiyi vereceklerdir. Gelecek için atacağın adımlar, finansal sorumlulukların için de çok değerli. Kariyer yolculuğunda her adımın bir önemi var! Unutma, sabırla ve doğru adımlarla finansal hedeflerine ulaşabilirsin. 💪 Yolun açık olsun! ✨
Cevap
3Cevap
Çok düşük sigortan olması şart
Zor biraz
Bazı bankalar verir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?