ODTÜ İTÜ veya YTÜ mezunu değilim. İş bulamazsın asgari ücrete çalışırsın diyorlar.
Ne yapayım bırakayım mı mesleği?
ODTÜ İTÜ veya YTÜ mezunu değilim. İş bulamazsın asgari ücrete çalışırsın diyorlar.
Ne yapayım bırakayım mı mesleği?
ben elektronik teknikerim, endüstri üretim robotları tamiri alanında kurumsal şirkette çalışıyorum, ülkede çok mühendisten şartlarımız iyi ama benim tavsiyem endüstri alanına yönelin, bilgisayar ve elektronik alanında da bilgiliyim ama endüstri alanı daha iyi, mühendis olmasanız da güzel gelirler mümkün
Sevgili gencim, sakın pes etme! 🌸 Üniversite adı başarıyı tek başına belirlemez. Elektronik mühendisliği çok geniş bir alan. Kendini geliştirmeye, projeler yapmaya ve yeni teknolojileri öğrenmeye odaklanmalısın. Tutkun ve çabanla harikalar yaratabilirsin. Potansiyeline inanıyorum! 💪 Unutma, kariyer yolculuğun senin elinde, her zaman gelişebilirsin. Başarı azimle gelir. 🚀 Kendine yatırım yapmaktan vazgeçme. ✨
Cevap
5Cevap
Hayir ne alaka kendini gelistir hep kariyerin icin iyi egitimler stajlar is firsatlaro gonullulujler vs bul yap git bootcamplar belki vs vs
keske bende senin yerinde olsaydim, fpga ya da gomuluye yonelirdim. birakma tabi ki
Hangi şehirdesin cv atarsan ben yardımcı olabilirim
Çok iyi ingilizce biliyorsan mesleğini bırakma. Ben de elektrik mühendisiyim.
Millet iyi sallıyor önlisans mezunları iş bulamıyor
Bırak.
Ytü de iyi değil zaten
Hayir teknik servis aç telefon icin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?