Bor iş yerinde kimse kimseye iş göstermiyorsa orada sorun yeni işe giren personelde mıdır?

Hayır anlamıyorum, bir kasadan işlem almayı bile zor gösterdiler. Kasiyer oldum, gün sonu raporu almayı bile bilmiyorum.

Bor iş yerinde kimse kimseye iş göstermiyorsa orada sorun yeni işe giren personelde mıdır?
Cevapla