Üniversiteyi 1 yıl geç bitireceğim için sürekli annemle kavgalıyım, ne yapabilirim?

Alttan dersim biraz fazla, agnom düşük, 1 yıl daha okulum uzayacak, annemle bu yüzden kavgalıyım hep, annemin ev geçindirme okuma derdi olmamış hayatında, ilkokulu bitirmiş 18 yaşına gelince öğretmen babamı bulup evlenmiş böyle şeylerle savaşmamış, bıktım sizle uğraşmaktan deyip duruyor, çok kolaysa kendi okusaymış ne yapabilirim psikolojimi bozdu evin içinde her şey bir kendine mübahmış gibi size hizmet mi edeceğim deyip duruyor, arada ona yardım da ediyorum ama uzayınca da 25 yaşında bitecek çok da geç bir yaş değil lisans mezunu olmak için, seçim öncesi atamaların çok olmasına takmış erkenden atanamamamdan korkuyor, ne yapabilirim

Üniversiteyi 1 yıl geç bitireceğim için sürekli annemle kavgalıyım, ne yapabilirim?
Cevapla