Alttan dersim biraz fazla, agnom düşük, 1 yıl daha okulum uzayacak, annemle bu yüzden kavgalıyım hep, annemin ev geçindirme okuma derdi olmamış hayatında, ilkokulu bitirmiş 18 yaşına gelince öğretmen babamı bulup evlenmiş böyle şeylerle savaşmamış, bıktım sizle uğraşmaktan deyip duruyor, çok kolaysa kendi okusaymış ne yapabilirim psikolojimi bozdu evin içinde her şey bir kendine mübahmış gibi size hizmet mi edeceğim deyip duruyor, arada ona yardım da ediyorum ama uzayınca da 25 yaşında bitecek çok da geç bir yaş değil lisans mezunu olmak için, seçim öncesi atamaların çok olmasına takmış erkenden atanamamamdan korkuyor, ne yapabilirim
14 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer