Mesela aylık 100.000 maaş alıyorsun, kiran yok, araban var.. Borcun yok. Her yıl 2 yurt dışı tatilin var. Yine de çalışmayan kadın ile evlenir misiniz?
Maddi durumun çok iyiyken çalışmayan kadınla evlenir misiniz, neden?
Kadın çalışsın isterim bunun başlıca sebebi bana bir şey olması durumunda emekli olabilirsin ya da bir birikim olsun. Bir de dünyanın ne olacağı hiç belli değil. Gözümüz kadının aldığı maaş da değil zaten. Ben 100.000 TL alıyor olsam kadına kalkıp da şunu da demem. Ama şu olursa 3-4 yerden kira gelirim olursa pek takılmam. Çünkü bana bir şey olsa eşim kiralarla geçinebilir. 3 çocuk olsa birer ev kalır. 1 ev de de eşim oturur. Bitti. eşşek değiller ya bakarlar analarına.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Kadın çalışsın isterim bunun başlıca sebebi bana bir şey olması durumunda emekli olabilirsin ya da bir birikim olsun. Bir de dünyanın ne olacağı hiç belli değil. Gözümüz kadının aldığı maaş da değil zaten.
Ben 100.000 TL alıyor olsam kadına kalkıp da şunu da demem.
Ama şu olursa 3-4 yerden kira gelirim olursa pek takılmam. Çünkü bana bir şey olsa eşim kiralarla geçinebilir. 3 çocuk olsa birer ev kalır. 1 ev de de eşim oturur. Bitti.
eşşek değiller ya bakarlar analarına.
Evlenirim
Evet, Evlenebilirim.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!