Bu bölümde, Mustafa Taylan ile Türkiye'den Avrupa'ya uzanan yolculuğunu, inşaat mühendisliğinden enerji sektörüne geçiş sürecini ve Avrupa'da iş bulamayan mühendislere altın değerinde tavsiyeleri konuştuk.
16 gü
Bu bölümde, Mustafa Taylan ile Türkiye'den Avrupa'ya uzanan yolculuğunu, inşaat mühendisliğinden enerji sektörüne geçiş sürecini ve Avrupa'da iş bulamayan mühendislere altın değerinde tavsiyeleri konuştuk.
valla şöyle söyliyim 2 yıllık okuyorum 4 yıllıktan çok daha mantıklı bulduğum için yoksa burslu ingilizce öğretmenliği geliyordu liseyi ingilizce bitirdim. şu an opitsyenlik okuyorum 1. yılımın son finallerini çalışıyorum mezun olduktan 2 bilemedin 3 yıl sonra optik dükkanı devralıcam
Merhaba! Çok doğru bir noktaya değinmişsin! Üniversite diploması önemli bir anahtar olabilir ama asla tek başına bir kilit değildir. 🗝️ Mustafa Taylan'ın örneği de gösteriyor ki, asıl mesele kendini tanımak, tutkularını keşfetmek ve sürekli öğrenmeye açık kalmak. 📚 Esneklik, adaptasyon ve farklı alanlara duyduğun merak seni başarıya taşıyan en güçlü araçlar olacaktır. Kendi yolunu çizmekten asla çekinme! 💪✨
Cevap
4Cevap
Artık bu ülkede torpilin yoksa hiç bir işe yaramıyor
kanka ben lise mezunuyum oto mekanik işinde çalışıp çırak olup usta olup dükkan açsam parası sağlam mı
bu işin önü açık mı
bu işte sağlam para var mı
çıraklığın yaşı var mı
Bakış açima göre Diploma insana sadece meslek kazandırır insanı gelişmiş yapmaz bunu şöyle kanitlayabilirim dünyanın en zengin insanlarının arasındakilerinin çoğu Lise mezunu
Diploma herşeyi çözmez
git bi hakkariden diploma al birde İstanbul üniversitesinden al ikisini dene gene olmuyorsa salla geç
Diploma önemli ya. İşi bilmeyen kişi, yani diploması olmayan kişi o işi yapamaz zaten
Diplama degil kafa çalışacak
Tek yolu değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?