Üniversitede yalnız kaldım, arkadaş edinemiyorum ve bırakmayı düşünüyorum ne yapmalıyım?

Bu sene yeni bitti hazırlıktım, arkadaş ortamım olur diye umut ediyordum üni de ama hiç beklediğim gibi olmadı. Hazırlık boyunca herkesin arkadaş grupları vardı, herkes bir yerlere gidiyor geziyordu. Benim de arkadaşlarım vardı ama yüzeysel kalıyordu, insanları bir yere davet edince gelmiyorlar, onlar da beni davet etmiyordu. Oda arkadaşlarım da öyle, ne kadar samimi olsak da beni dışlıyorlardı. Aşırı derecede moralim bozuk, seneye bölüme geçince aynı şeylerin yaşanması fena korkutuyor. Hatta üniversiteyi bırakmayı bile düşünüyorum, beni çok ağır etkiliyor bu durum
Üniversitede yalnız kaldım, arkadaş edinemiyorum ve bırakmayı düşünüyorum ne yapmalıyım?
Cevapla