En son isimden dolayı artık çalışmak bile istemiyorum, niye bu kadar zalim özel sektor?

Yeni mezun AR-GE mühendisiydim teknokentte. 40 bin TL veriyorlardı, 5 bin TL'si yemek ücretiydi. Yol yemek servis Sodexo vermediler. 11 saat çalıştım her gün, akşam banyo yapacak zamanım bile olmadı. Müdürün bağırması insanların dışlaması alay etmesi derken artık istifa ettim

Özel sektör lafına kusacağım artık mesleğimden nefret ediyorum.

En son isimden dolayı artık çalışmak bile istemiyorum, niye bu kadar zalim özel sektor?
Cevapla