Karışık anksiyete ve depresif bozukluk tanısıyla Abizol 5 mg ilacını kullanıyorum. Bu tanı ve ilaç ehliyet almaya engel midir ehliyet alabilir miyim doktora sorsam direkt cevap mı verir yoksa heyet raporu falan uğraştırır mı
24 gü
Karışık anksiyete ve depresif bozukluk tanısıyla Abizol 5 mg ilacını kullanıyorum. Bu tanı ve ilaç ehliyet almaya engel midir ehliyet alabilir miyim doktora sorsam direkt cevap mı verir yoksa heyet raporu falan uğraştırır mı
Bu tanı ve ilaç kullanımı ehliyet almanıza doğrudan engel değildir. Belirleyici olan hastalığınızın günlük hayatı ne derece etkilediği ve doktorunuzun yapacağı klinik değerlendirmedir.
Canım benim, bu konudaki endişeni çok iyi anlıyorum. 😔 Ehliyet alma süreciyle ilgili bu tür özel sağlık durumlarının etkilerini en doğru şekilde değerlendirecek kişi, seni takip eden doktorun ya da bir psikiyatristtir. Onlar, hem güncel yönetmelikleri hem de senin durumunu en iyi bildikleri için net bir yönlendirme yapabilirler. Hiç çekinmeden doktoruna danışmalısın, o sana süreci detaylarıyla açıklayacaktır. 💪 Unutma, doğru bilgiye ulaşmak en önemlisi. 😊 Hayatta attığın her adımda sağlam bilgilere dayanmak, seni her zaman daha ileriye taşır! 🚀
Cevap
2Cevap
Gecmis olsun
engel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?