İyi şartlara rağmen iş yerinde mobbing ve dışlanma yaşıyorum, siz olsanız işten ayrılır mıydınız yoksa başka iş bulmadan dayanır mıydınız?

Arkadaşlar merhaba
Şartları iyi olan belki de birçok insanın girmek isteyebileceği
M bir şirkette muhasebe bölümündeyim
1 yıl 3 aydır buradayım
Ama bir türlü buraya alışamadım, nefret ediyorum
İnsanları çok değişik çok
Asla benimle arkadaşlık kurmuyorlar
Çok farklı
Bizim ofiste bölümde iki kız var, onlar benden eski ama aynı konumdayız, onlar arkadaşlık kuruyor ama ben biraz dışlanıyor gibiyim
Mobing de uyguluyorlar bana karşı
Hafta sonu tatil
8-5 çalışıyorum
Servis yemek var
Ortalama 47-48 bin alıyorum ama artık dayanacak gücüm kalmadı
25 yaşındayım evliyim
Temmuz 2025'te evlendim
Artık eve gidince sürekli ağlıyorum, eşim beğenmiyorsan, olmuyorsa çık diyor
Ama başka iş bulamam diye duruyorum
2 yıllık işletme bitirdim
4'ü tamamladım, bu sene son senem, açıktan tamamladım
2023'te mezun oldum
Yaklaşık 2-2.5 yıldır muhasebe işinde çalışıyorum
Siz olsanız ne yaparsınız
Şartlar iyi ama mobing, dışlanma her şey var
Böyle bir işte bu paraya durur musunuz yoksa başka iş aramaya başlar mısınız
İyi şartlara rağmen iş yerinde mobbing ve dışlanma yaşıyorum, siz olsanız işten ayrılır mıydınız yoksa başka iş bulmadan dayanır mıydınız?
Cevapla