Mobbing gördüğüm iş yerinden yeni iş bulmadan ayrılsam pişman olur muyum?

Çok fazla mobbinge maruz kalıyorum işverenlerim tarafından, işin yoğunluğu ayrı bir de aldığım maaş yetersiz. Yeni iş arıyorum ancak henüz bir gelişme yok, yılbaşından sonra işsizlik artacak diyorlar, yeni iş bulmadan işi bıraksam pişman olur muyum?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 teşekkürler
Mobbing gördüğüm iş yerinden yeni iş bulmadan ayrılsam pişman olur muyum?
Cevapla