Günde 15 saate yakın ders çalışıyorum, sizce bunun mükafatı gerçekten olur mu?

Öğretmenim atanmak istiyorum ama bu kadar çalışmama rağmen kendimden şüphe duyuyorum. Bilmiyorum ne yapsam boş gibi geliyor, bilgi asla bitmiyor. 30 tane ders var, hepsini ayrı ayrı aklımda tutmak çok zor ama son 1 aydır 12 saatten aşağı çalışmıyorum. Sizce bunun bir mükafatı olur mu gerçekten 😿 çünkü gerçekten çok zor. Psikoloji diplere düşüyor, şu an hiç iyi değilim
Günde 15 saate yakın ders çalışıyorum, sizce bunun mükafatı gerçekten olur mu?
Cevapla