Meslegimden ve özel sektorden nefret ediyorum, hepsi neden dolandirici?

5 ay boyunca bir taşeronda elektronik tasarım mühendisi olarak çalıştım ama sgk yok maaş hiç vermediler. Eğitimin için buradasın kendini kanıtlamadın diye emeğime konup ortada bıraktı. 3 yıl işsiz kalıp bana denk gelen yere bak.

Meslegimden ve özel sektorden nefret ediyorum, hepsi neden dolandirici?
Cevapla