Bi baltaya sap olamadım yaş 21 ne okuyorum ne çalışıyorum?

Neden mesleğim yok. Üniversite okuruz diye çalışmaya çalıştım ama bu psikoloji ile ders çalışamadığım için 4 kez sınavı kazanamadım. Boş biriyim, bir umudum kalmadı, tıp çok istiyordum, olmadı. Boşum, bir yüküm, evlenemem büyük ihtimalle. Ekonomi belli. Kimsemiz de yok elimizden tutacak. Hiç kimse yok. Ancak fabrikaya gir, yolunu bulursun diye saçmalayan insanlar var, o makine sesine tahammül edemem, ben tekstilde bile yapamadım. Koca fabrikalarda hiç. Yani ne yapmalı bilmiyorum.
Güncellemeler
29 gü
Tek isteğim erken ölmek. Çünkü bu dünyayada bu gerçeklerle daha fazla yaşayamam
Bi baltaya sap olamadım yaş 21 ne okuyorum ne çalışıyorum?
Cevapla