20 yaşındayım, çevrem çalış diye baskı yapıyor. Ben okumak istiyorum, ne yapmalıyım?

20 yasındayim. Elimde olmayan sebeplerden dolayı univeristeye gidemedim. Şimdi de firsatini bulmuşken üniversiteye hazirlanmak istiyorum. Ama çevremdeki bircok kisi artik bir ise girip calissan, meslek ogrenirsin falan diyorlar. Ama ben asgari ucrete tabii ve sevmediğim işi yapan biri olmak istemiyorum. En onemlisi universite okumak istiyorum, sevdigim işi yapmak istiyorum. Aksi halde ileride çok pişman olucam. Su an okuyan arkadaşlarimin cogu , istedikleri bolum yerine sirf sene kaybetmemek icin ailelerinin istedigi bolumleri okuduklari icin bin pişman mesela. Sizce ben yanlış mı yapıyorum, okumak istemekle
20 yaşındayım, çevrem çalış diye baskı yapıyor. Ben okumak istiyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla