40 yaşındayım, okumak istiyorum. Nereye başvurmam gerek?

Ben 40 yaşındayım ilkokul terkim 2. Sınifta kaldim okutmadılar simdi açıktan okumak istiyorum açık ögretim ortaokulunamı kayit yaptırmam lazim ilk okulda bıraktım çünkü yoksa başka bi yeremi başvurmam lazım

40 yaşındayım, okumak istiyorum. Nereye başvurmam gerek?
Cevapla