25 yaşında kütüphaneye ders çalışmaya gitmek garip mi, büyük mü kalırız yani?

Büyük mü kalırız yani
25 yaşında kütüphaneye ders çalışmaya gitmek garip mi, büyük mü kalırız yani?
Cevapla