Diş hekimliği okumak istiyorum ama el becerim yeterli mi, gerçekten çok mu zor?

Diş hekimliği okumak istiyorum el becerim kötü değildir geliştirir miyim, sabunu oymak vs. korkutucu geliyor açıkçası. Bir de çok zor mu, tavsiyeniz var mı diş hekimliği okuyanlar veya diş hekimleri
Diş hekimliği okumak istiyorum ama el becerim yeterli mi, gerçekten çok mu zor?
Cevapla