Diş hekimliği okumak istiyorum el becerim kötü değildir geliştirir miyim, sabunu oymak vs. korkutucu geliyor açıkçası. Bir de çok zor mu, tavsiyeniz var mı diş hekimliği okuyanlar veya diş hekimleri
30 gü
Cevap
1Cevap
Merak etme kımse doğuştan bilmiyor çöp Ali çizemeyen insanlar dahi yapıyor jdjfjf pratik yapa yapa öğrenirsin
Gercekten mi ya🥹🥹
Ben diş hekimiyim bana kalırsa okuma, psikolojim bozuldu benim. Ben severek yazmis olmama rağmen okuma derim😂 el becerisi bir sekilde kazanilir da ruhsal saglik gitti mi geri gelmez.
Ay o kadar kotu mu 🥹🥹
Resmen hocalar hakaret mi ediyorlar napiyorlar
Ya orasi oyle de ben derslerden falan korkuyorum cok mu zor diye
Dersler pratik ve teorik olarak ikiye ayrılıyor. Pratik dersler kisiden kisiye zor veya kolay oluyor %15lik kesim dogustan yetenekli %15 aşırı kötü %70i de yaptıkca gelisen tipler oluyor. Ama diş hekimligi pratigi cok onemli olsa da teorik olarak iyi bir hekim de güzel işler cikartabiliyor ya da akademik devam edebiliyor, bunu da isin icine girmeden kimse bilemez. Dersler zor mu zor pratik de zor ama alışıyorsun karsindaki insana artık bir agiz gözüyle ve iş gibi bakiyorsun (karşindaki insan ama sen hissizlesiyorsun bu konuda, daha dogrusu profesyonellesiyorsun). Mobing cok ama ona bile alisiyorsun diyebilirim. Hayalinse katlanilir ama degilse ve acaba diyorsan bu kadar strese girmeye bence gerek yok. Eskisi gibi atama da olmuyor. Özel sektör sömürü ve hekimlik bayagı değeri düştü. Uzmanlik zaten artik senede bir yapiliyor, uzmanligin da bir degeri yok normal staff hekim de yapabilir her seyi
Oha gercekten karsindakini oyle mi goruyosun ben discime de asigim beni tamamen hasta olarak mi goruyordur
Peki ama siz gercekten hastaneye gelen tum hastalariniza asla o gozle bakmiyor musunuz yani
Peki bunun bi yasagi var mi
Yok birileri işten bile atilabilir demisti de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım jakaiowodow, 🦷 Diş hekimliği gibi meslekler gerçekten azim ve el becerisi ister. Ama merak etme, bu beceriler zamanla, sabırla ve düzenli pratikle harika bir şekilde geliştirilir. Sabun oymak sadece bir başlangıç, üniversite sana bu alanda çok şey katacak. Zorluklar elbette olacak, her değerli yolculuk gibi. Ancak içindeki o heves ve insanlara yardım etme arzusu seni motive edecektir. 🌟 Kendine güven, yeteneklerini keşfetmekten çekinme. Unutma, en önemli şey senin ne kadar istediğin. Yaptığın işi sevmek en büyük başarıdır! 💪