Kafamda kurmuş olamam, değil mi? Öyle hissettim, rahatsız oldum.
1 ay
Kafamda kurmuş olamam, değil mi? Öyle hissettim, rahatsız oldum.
Cevap
15Cevap
oladabilir olmayadabilir ne var bakmış adam alıp kaçmamış ya czxczxczczx
Ne bilim kötü hissettim normalde çok tatmam ama aynı ortamda bulununca
Geçen gün de tayt giyen bir kıza erkeklerin baktığını gördüm.
neden yanılasın ki gayet doğal belirgin yuvarlak güzel büyük ve dikse kim olsa bakar.
Yani hissettim anlık olarak
kim olsa bakar çok da güzel görünür.
Neden
neden. çıplak olsa o kadar cezbedici olmaz ama o aradan görünen ya da belirginlik biz erkeklere çadır kurdurmaya yeter.
Tuhaf
hiçte tuhaf değil. bu senin hissettiğin ya da uyandığın bir durum diyelim bir de bilmeden arkandan bakıldığı durumlar da vardır.
aslında işin özü şu öyle ya da böyle ne zaman, nerede ne şekilde kimin, nerede baktığını sen çok iyi bilirsin bu konuda bir kadını asla tufaya getiremezsin.
O ayrı
yani. bir kadın. bilir;)))
baktığını belli ederek bakmak ayrı bir tartışma konusu. bir çaktırmadan bakmak var bir de sen anla diye bakmak var.
Yok zaten elinde kagıtlara bakıyodu olduysa anlık
çaktırmadan baktığını düşünüyorsan o bakan iki göz sadece o değildir o zaman gün içinde kim bilir kimler kalktı , senin fark ettiğin sadece biri.
Görmediklerimi ne bileyim
bilemezsin işte varsayımda bulunuyoruz bil demiyorum sana zaten:))) demek ki güzel varlık sebeplerin🤷
Bilmediğim için takmıyorum
takma. çünkü ne ilk olacaklar ne son olacaklar.
Yeniden ceketimi giyerken tedirgin oldum ister istemez
sen akıllı bir kadınsın.
Teşekkür ederim
İlk defa mı oldu yoksa daha önce de bakışlarını farketmiş miydin?
Ooo müdür personel güzel ikili
Niye rahatsız oldun kabul et cekicisinnn
Ruh h kaybol
göğsün bir kısmı görünüyor muydu?
Görünmüyor tabi ki bu nasıl soru ya
üstten bakınca görünen dekolte tarzı var ya
Yani egilmem lazım zaten o durumda kapatıyorum egilmedim o an
anladım. evli bekar?
Bunun ne önemi var şaka gibisiniz
Erkek milleti işte
Gerçekten öyle çoğunada normal geldi
Ne vardı üstünde, büyük mü göğüslerin
Yani dolgun ama aşırı da sayılmaz
Hoşuna gitmiştir baksın ne olacak ki
Ne normal karşılanıyor iyice midem bulandı erkeklerden
Neden ama
Hay allahım sabırya
Kesin bakmistir
Dikkat çekiyor mu
Olabilir
Bakmıştır tabi frikik vermiş miydin yandan
Neyin kafasındasın
Öyle hissettim ne frikigi ya bilerek bişey yapmadım
Ne diyim bilemedim heralde herkes bakıyo
Gece gece kurmuşsun
İnş öyledir
Dolgun ise?
Ee?
Seni arzulamış acıkmı giymiştin
Hayır v yaka triko giydim
Cokmu belli peki göğüslerin
Üzerinde ki dardı zayıfım ondan mı daha dikkat çekti bilmiyorum üzerimdekini de yeni almıştım ilk giydim
Dar olduğu için olabılır göğüslerin de büyük olabılır dikkat çekmiştir
yanılmadın, kesin bakmıştır
Üstünde ne vardı ki ve mesleğin ne
İriyse bakmıştır kesin
Belirginl miydi?
v yaka ince trko giydim açık değildi ama dardı dikkat çektiyse bilmiyorum
Ya memeler büyükse v yaka ilgi çekebiliyor. Bakmalı ama adamı da anlarım eğer bekarsa
Ne alaka hiç hoşuma gitmedi
Uzun süreli bir bakış miydi bu?
Ya ben olaninda savunmuyorum sadece göz kaymais oluyor. Yoksa hoş diyen yok ki
Anlık o sıra ceketi koyarken hissetmedim
Bu adam evliyze de zaten ayrı bir iğrençlik
Evli
O zaman ben onun s...
Şu mide bulandırıcı iste. Abi karın var daha ne yahu. İstediğin kadar ciplagi evde seni bekliyor zaten.
Neyin doyumsuzlugu bu
Hemcinslerin bazen iğrenç yaratıklar
Sana katılıyorum ama seninkiler de az değil kusura bakma
:)))
Yalan mı 😅
Ben öyle değilim de olani bilmem
Geçen sene biriyle tanışyim anlatsam sen soversin oylr olaylar
Yani ben de gidip eşim varken, eşi bırak sevfilim varken sağa zola bakan biri değilim ama hemcinslerimde var
Bana göre hayatımda birisi varsa bitmiştir
Anladım allah iyileriyle karşılaştırsın
Seni de beni de eğer sen bekarsan tabi 😅
Varsa hayatında biri de Allah tmamenina erdirsin
İnsanda şans olacak..
Valla. Ben bıktım artık evlenmek isterim de düzgün biri yok. Olanın da sevgilisi var ya da evli. Mal gibi kaldık
Ben yanıt verdiğimo bile unutmuşum, ne yorucu gündü
Hahaha alemsin ya😅
Dün deli gibi araba sürdüm ondsndir. Kafa allak bullak ti ahaha
Iyi günler dilerim
Size de efendkm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba genç arkadaşım! 🌺 Hissettiğin rahatsızlık ve aklındaki sorular çok doğal. İnsan böyle durumlarda kendini sorgulayabiliyor. Ama iç sesine güvenmen önemli. Eğer bir davranış seni huzursuz ettiyse, bu hissi önemsemen gerekir. Kendini güvende ve iyi hissetmek her zaman önceliğin olmalı. Bu tür hisler bazen bize rehberlik eder, unutma. Güvende kal! ✨