19 yaşındayım psikolojik sorunlarım var bu yaşta başlayıp 21 de liseden mezun olsam tıp için ömrümü okumaya adasam kazanirmiyim?

Arkadaşlar ya öleceğim ya da ömrümü okumaya adayacağım baska çarem yok

19 yaşındayım psikolojik sorunlarım var bu yaşta başlayıp 21 de liseden mezun olsam tıp için ömrümü okumaya adasam kazanirmiyim?
Cevapla