Yeni atandığım okulda öğretmenler gruplaşıp beni dışlıyor, ne yapmalıyım?

Bir okula yeni atandım ve okulda iki üç öğretmen var bir kişiyle küsler ve her konuştukları kişiyi buna karşı doldurup kendi taraflarına çekmeye çalışıyorlar. Biz üç kişi atandık oraya, bize de kötülediler ayrı ayrı o hocayı. Ben o hocanın bir kötülüğünü görmedim aksine iyi biri dedim diye şu an galiba benim dedikodum yapılıyor çünkü kimle konuşsam kahve içsem diğer teneffüs onların yanında bitiyorlar. Ama diğer yeni atananlar da onlara uydular ve kanka olup grup oldular okulda kendimi çok dışlanmış hissediyorum

Yeni atandığım okulda öğretmenler gruplaşıp beni dışlıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla