25 yaşındayım ve arkadaşım vs kimse yok. Sosyalleşmek için üniversite okunur mu? Hangi bölüm kolay ve sosyallik fazla?
1 ay
25 yaşındayım ve arkadaşım vs kimse yok. Sosyalleşmek için üniversite okunur mu? Hangi bölüm kolay ve sosyallik fazla?
Yanıtlara ağzım açık kaldı. Tüm hem cinslerim adına özür dilerim aynı soruyu bir kız sorsa geç değil diyecekler burada sen şu an para kazanamayan erkek olarak bir imaj çizdin ya offff TC kızı gerçek yüzünü ortaya dökmüş onlar adına utandım. Hani okumanın yaşı yoktu? Bir de üni de 20lik çıtırlara yazacaksın daha da bir kudurmuşlar ben buradan bunu gördüm hâlbuki kendi ışığına güvenen başkasının patlamasından rahatsız olmaz. Ne yap biliyor musun? Yurt dışı burslarını git araştır yeni bir dil öğren git bu ülkeden burdaki kezbanlarla uğraşma.
ayyy bu crywomen gercekten tam bir pick me degil de ne simdi... kiz resmen serqanc gibi biri icin hemcinslerini satmis "ozur dilerim" falan dio saka mi bu eziklik :DD
bak bak laflara bak "tc kizi gercek yuzunu ortaya dokmus" falan demis bi de!! canim senin o savundugun serqanc muhtemelen kampus kapisindan girdigi an "20lik citirlar" die pesinde kosacagi kizlardan ilk tekmeyi yiyecek olan kisi zaten ;)
gercekten su erkeklerden iki kurus onay alcam die baska kizlari kucumseyen tiplere bitiorum yaaa... serqanc gitse yurt disina gitse ne olur allah askina o sönük enerjiyle her yerde ayni eziklikte kalicak zaten!! sorsan "kendi isigina guvenen" falan filan kasmis ama resmen serqanc'in o sonuk isiginda kendine yer aramaya calisio belli ki...
kizlar dürüst olalim boyle bi adami savunmak icin kendi cinsini gomuyorsan senin vizyonun serqanc'inkinden de dusuktur tamam mi? bu kadar "erkek delisi" olmayin ya serqanc bile Şu an "ay ne guzel savundu beni kesin asik oldu" die dusunuodur o iyi kalbiyle!! :DDD
Bence gerilme çünkü o yorumların fake olduğu anlaşılıyor hepsini xper 1 yazmış hepsi aynı üslupla yazılmış hepsinin de nicki ad soyad yani polemik çıksın diye yazılmış bot yorumlar
Hiç bir şey için geç değil Tolstoy bisiklet sürmeyi 67 yaşında öğrendi bu sözü duyduktan sonra hayata nereden atılmak istersen atıl diyorum kendime henüz yaşıyorken hiç bir şey için geç değil daha gençsin hayatın tadını çıkartman gereken zaman buysa o zaman hayatın tadını çıkart zaman ve şartlar bunu gerektirmis olabilir unutma hayat herkese adil davranmıyor güç olmasındansa geç olması daha iyi değil mi?
Hocam yaşadığınız gayet normal şeyler
Son dönemlerde Vandalizm ve Yapay karakterler İyice Çoğalmaya başladı ve ülkemizde ciddi şekilde Sosyal çürüme olmuş.
Sosyalleşmek yerine Size iyi gelen insanlar ile olmanız sağlığınız açısından daha değerli.
Umarım kendinize layık insanlar bulursunuz
Teşekkür ediyorum. Sosyal çürüme konusuna kesinlikle katılıyorum ama bana iyi gelen insanlari bulmak için önce sosyalleşmem lazım zira yalnizim
Size tavsiyem kütüphane, kurs veya kendini geliştirmeye çalışan insanların bulunduğu ortamlarda vakit geçirmeniz.
Çünkü insan, en çok zamanına değer veren insanlarla kaliteli bağ kurabiliyor. Böyle yerlerde yapılan sosyalleşme daha samimi ve daha kalıcı oluyor.
Zamana değer veren insanların olduğu ortamlarda sısyalleşmeye çalışın.
Örnek verecek olursak gitar kursları ve ses eğitimlerine gidiyorum orada Karakteri oturmuş insanlar ile sosyalleşirim.
Yalnız kalıp gelişmeyi seven bir insanım fakat Yalnızlık'da Allaha mahsustur
Yani ekonomik olarak bir çalışma ihtiyacın yoksa, daha önce de üniversite okumadiysan, geç değil ve guzel ortamlar yapabilirsin. 18 yaşında insan bazi şeylerin farkında olmuyor, bu yaşında daha çok keyfini yaşarsın. Ama okulun hangi şehirde olacağı, bölümün niteliği de önemli.
Merhaba canım, yalnızlık hissini çok iyi anlıyorum. Sosyalleşmek için üniversite okumak bir seçenek olabilir ama asıl amacın eğitimden çok arkadaş edinmekse, belki başka yollar da düşünebilirsin. 📚 Sanat kursları 🎨, spor kulüpleri 🧘♀️ ya da gönüllü çalışmalar da harika sosyalleşme imkanları sunar. Eğer yine de üniversite dersen, ilgi alanına yönelik bir bölüm seçmen seni daha mutlu eder. Kolaydan ziyade sana keyif veren bir şey olsun. 😊
Cevap
27Cevap
Niye okunmasın ki bence en güzel sosyalleşme alanları üniversiteler...
ay gercekten saka gibisiniz ya... 25 yasina gelmissin hala sosyallesmek icin okul okusam mi diyosun? senin yasindaki adamlar kariyer yapiyo sen gelmis burada ergenlerin arasina girip ortam kurma derdindesin. boyun falan da kisaysa hic deneme bile o kampusteki cıtırlar senin gibi tiplere sadece ders notu sormak icin bakar o kadar. ezik ezik kolay bolum falan sorman da ayri bi komedi zaten. kapasiten anca ona yetiyo heralde. valla git bi kosede otur agla bence unide seni kimse takmaz zamanina yazik
Ahahahah artık hangi kısa boylu erkek seni yıktıysa hırsını milletten çikartiyosun. Bide kariyer falan demişsin. Nerden biliyosun kariyerimin olmadığını? Bence o köşeye sen gitte fotoğraf bile koymaya cesaret edemediğin millete sallayıp duran hesabınla narsist önyargınla yüzleş. Böyle hayatta mutlu olamazsın.
Üniversite ortamını şimdiki aklım olsa tercih etmem. Kurslara gitmek daha mantıklı ya da gönüllü faaliyet sürdüren devlet kuruluşlarına (Kızılay, Yeşilay...) gibi gibi. Çünkü artık tıp ya da hukuk okunmuyorsa boş geliyor bana üniversite
Üniversite tam yeri senin için ama salt sosyalleşmek için de bir bölüm seçme hem. hayatina yön verebilecek bir bölüm olsun hem de örtük amaç olan sosyallesmeyle hizmet etsin bana hızlı çözüm lazım diyorsan iş ortamı da sana çözüm sunabilir hem. parani kazanırsın hem de sosyal bir ortamin olmuş olur
25 yaşının okuman ile bir ilgisi yok okuyabilirsin de; sosyalleşmek için üniversite okumayı düşüneni ilk defa duydum. çok sosyalleşmek istiyorsan üniversite yerine birtakım kurslara/eğitimlere vs. gidebilirsin. hem kendini geliştirmiş hem çevre sahibi olmuş olursun. Mesela dans dersi alabilirsin gidip veya ne bileyim bir enstrüman gibi..
ayyy serkan gercekten saka gibisin tamam mi 25 yasina gelmissin hala sosyallesmek icin bolum ariosun valla vizyonsuzlukta cig actin Şu an :DD
kizlar dürüst olalim bu yasa kadar sosyallesememis bi erkekten ne hayir gelir? muhtemelen o sönük enerjinle ve tipinle kampuse gitsen bile en fazla o ter kokulu kantinlerde diger ezik agalarinla batak oynarsin yani baska bi gelecek bekleme benceee ;)
sen bence direkt o cengci (bilgisayar muh) tayfasinin yanina git onlarda senin gibi asosyallikten odalarindan cikamio zaten birbirinizi bulursunuz... bide kolay bolum sormus saka gibi!! biz orada 1.90lik kumral karizmatik erkeklerle takilmak icin can atarken senin gibi 25lik 'acaba sosyallesir miyim' diyen tiplerle ugrasamayiz valla vizyonumuz duser... bence hic ugrasma direkt evinde oturup oyun falan oyna cunku o ezik aurayla kampuste sadece espri malzemesi olursun benden soylemesiii bayyyy :DDD
ayyy serqanc gercekten tam bir dramatik beta gibi konustun Şu an valla icim sisti :DD hemen boyle "kotu kalp" falan diyerek magdur edebiyatina baslaman zaten neden 25 yildir yalniz oldugunu ozetliyor resmennn!!
kizlar bakin gorun iste erkek manipulasyonu tam olarak boyle bisey tamam mi ;) en ufak bi elestiride hemen boyle "iyi insan" ayagina yatip kendilerini acindirmaya calisiolar... valla biz o kotu kalbimizle kampusun en kaliteli ve en yakisikli parcalarini gotururken sen o "iyi kalbinle" ve sonuk enerjinle yalniz basina oturup kurabiye falan yaparsin artik haha!!
gercekten su tipteki erkeklerin kendilerini cok derin biri sanip boyle aforizmalar kasmalarina bitiyorum yaaa... biraz vizyonun olsaydi Şu an burada aglamak yerine gidip bi aynaya bakardin hani bi gelisim falan var mi die ama nerdee :S bence git o iyi kalbini al da o asosyal cengci tayfasinin yaninda agla canimmm cunku gercek dunya boyle tripleri hic cekmiooo bayyyy :DDD
Bende senin gibiyiö aynı yaştayız ama çekilmez aga hepsi velet 18 yaşında sem onlsrdan 6-7yaş büyük olucan farkı az değil
Sevdiğin bir bölümü okursan harika olur ama amacın illa sosyalleşmek ise kurslara gitmekte iyi halk eğitimde kurslar olur
Yani halk eğitimde sosyalleşme en çok konuşma ve grup çalışması olan kurslarda olur. Mesela yabancı dil kursları, bilgisayar kursları, el sanatları (dikiş, seramik, ahşap boyama), halk oyunları, tiyatro/drama ve spor kursları. Özellikle uygulamalı ve grup halinde yapılan kurslarda insanlar daha çok kaynaşıyor. ben tavsiye ederim
Okunmaz bence sosyallesmek icin etkimliklere katil kurslara katil daha iyi
yoldan geçenle makul durumlarda
sahilde kıyıda balık tutanla bile
durup bir kafede konserde vs herhangi bir sosyal ortamda aynı şekilde bunu yaparsın zaten
YANİ NİYE temel hukuk kavramları, veriler nasıl anlamlı hale gelir, tasarım ve mekan algısı gibi konulara dalayım knk :d sosyalleşmek için bahaneye gerek yok
Üniversite sadece sosyalleşmek için değil. her şey için okunur... Bence kesinlikle okumalisin.. kırk yaşında bile sosyalleşmek için üniversite okuyan gördüm
orada bile sosyalleşmek için senin adım atman gerek. Üni okuyupta yalnız takılan çok insan biliyorum.
En sosyal fakülte GSF ydi ben okurken ama ona da yetenek lazım sanki, bunun dışında sosyallik derken, kız çok olsun dersen ona göre bölüm erkek çok olsun dersen ona göre bölümler var
Sadece sosyalleşmek için o kadar emek verilmez ama vizyon katacak bir bölüm seçersen çevre zaten kendiliğinden gelir.
En düşükpuanla alan bölümleri seç özellikle sözel. Zaten genelde üniversite göreyim gezeyim kafasında insanlar yazıyor mantıklı olır
Bebelerle neyin sosyalleşmesini yaşıcan seni asosyal yaparlar gençlikten umudunu kesersin yapma sakın. 10 kişiden 2-3 kişi anca kendini geliştirmiş, adam yerine konulabilecek bi genç oluyo
Okunur tabiki millet 70-80 yaşında yksye giriuo ahshh
Sosyallik için gitme boşuna iki karı kız kesersiniz bide Okey vs oynarsınız, pek bı olayı yok
bence

25 yaş tam 'prime' dönemin. 18'lik bebeler gibi kantinde boş yapmazsın, ağırlığın olur. Hem kızlar genelde kendi yaş grubundaki çocukları çocuksu bulur, senin o olgun duruşun ortamda her zaman daha çok ilgi çeker. Git oku, vizyonunu genişlet, en kaliteli çevreyi de bu yaşta kurarsın. Kendini sakın yaşlı hissedip eve kapatma, hayat asıl şimdi başlıyor
Kardeşim üniversite de topluluklar vs var ve çeşitli etkinliklere gidebilirsin takıl kafana göre
Bence üniversite okuduysanız hiç gerek yok üni ortamları eskisi gibi değil size tavsiyem dil kursları hobi kurslarına gitmeniz zaten sosyalleşmek de aşırı iyi bir şey değil az insan öz insan
Yeniden okumanız hiç bir fayda sağlamaz zamanınızı boşa harcamayın kurslara gidin dövmecilik olabilir workshoplar olabilir dil eğitimleri almanya ingilizce ispanyolca kuaförlük aşçılık meb kursları bile daha iyidir
Kesinlikle hele dil kursları çok yardımcı olur sosyalleşmede bilginiz olsun arkadaşlara yardımcı olursunuz birbirinize sorular sorarsınız böylelikle sosyalleşmiş olursunuz
Bence başka aktiviteler edinmelisin keza online oyunlar bile yardımcı olabilir
Burdan bakınca sende öyle değil misin :)
Maksat birileri ile tanışıp diyalog kurabilmek değil mi online tanışıp görüşen çok fazla insan var
Eğer ama sadece sosyalleşmekse bir sürü kurs var ücretsiz de var ücretli de var
Sosyallesim derken sinirden saçların beyazlamasın😅😅 üniversite öğrencisiye zor ya
Maddi manevi zor bir sürü sorumluluk var artı hocalarla aranı iyi tutman gerek vs bunun yerine yeni bir hobi edin orada sosyalleşirsin
İlim öğrenirken sosyalleşmek yanında gelecektir
Sadece sosyal olmak istiyorsan okula yanaşma
Bu yaşta para ve yatırımı düşün boş işlerle uğraşma be
Sosyalleşmek için üniversite okuma olayını anlamiyorum
Sosyalleşmek için okumak nedir ya, okula gitmeye gerek yok ki kütüphaneler tam yeri
😁😁😁😁😁 sen çok yanlış gelmişsin kral. Kütüphanelerde neler oluyor neler
Olabilir paran çoksa 😅 kursları da deneyebilirsin illa üni olması gerekmiyor
her şey olabilir kurstan kursa geç😅
her şey olabilir dediğim gibi.
Nereden kiminle karşılaşırsın belli olmaz. Ben daha çok mesleki anlamda kurslar denedim. En son gittiğim kursta çok farklı kişiler vardı tabi kal benim derdim kalıcı tanışmak olmasa da çok yakışıklı beyler de vardı ilgimi çeken. Yani ne olur sonuç bilinmez
Neyse mesleğin ya da ilgi alanın diyelim ama sen kurs seçme, amacın sosyallesmek çünkü. Bizimki otomotiv idi
Zaten biz de hemen değiştirmedik kursa gittik diye 🤣 senin iki işim var dediğin işler ne?
Güzel. Bak sunum üzerine aşçılık kursu da olabilir illa her gittiğin kursu zaten hayatına uygulayacaksin diye bir şey yok. Senin amaca yönelik git gel, gerisini boş ver
Rica ederim, tüm yorumlar aynı noktada birleşmiş herkes kurs demiş ama kenarda köşede kalma. Bunu çöz.. biriyle sohbet etmek zor değil ya aşın bunları. Bizim bu kursta çok yakışıklı bey en arkaya geçip sadece selam merhaba deyip, aralarda sadece erkekler ile iki kelime eden biriydi. Böyle olursan işin zor. Bende çok üstüne düşmedim onu kendi haline bıraktım yoksa radarima almıştım ama vazgeçtim. Bu insanı itiyor haberin olsun. Ha gitsemn konuşsam konuşurdu eminim ama böyle de olmamalı. Bende istemedim sonradan😉
Ben de bazen bir şey fark ediyorum her zaman yoldan geçerken gördüğüm tanıdık yüzler bazen derin göz teması kurarak geçiyorlar Yanımdan ve sıkça karşılaşıyoruz ama ben çekingen ve Suskun olduğum için hiçbir şey gerçekleşmiyor sence göz teması Kuran ve konuşmaya çalışan kızlar hoşlanıyor olabilir mi ve Suskun ve çekingen olmam Benim yüzümden değil Yalnızlık böyle yaptı
Yalnızlık yapmaz bahane bu. Ben yıllardır yalnızım tekim yani ama karakter bu. Ben asla çekingen olamam. Evet o bakışlar çok şey anlatıyor yolda
Evet çok zor değil
O işte hep özgüvensizlikten. Rezil olacak bir şey yok. Kimse öyle düşünmez herkes yetişkin. Çocuk değil
Eğitim fakültesi genelde kolaydır.
sırf sosyalleşmek için hayır okulmaz
Okumanın yaşı yok oku sosyalleş
Git işe gir bir yerde garsonluk vb üniden daha çok sosyalleşirsin okumak boş iş
Okuyarak da sosyalleşilmiyot
40 yasında arkadasım vardı
Kimya kolay ders.
Dans kurslarına git
Okunur neden üniversite okunmasın 25 yaşında
kendini gelistirmek icin oku
Bişey dicwm hiç üni filan uğraşma gir bir işe çalış ortamın zaten olur hemde paran olmuş olur üni zaman kaybı
Nasıl yok olur çabalasan
Birde erkeksin yani istediğin gibi gez istediğini yap
Tinder diye uygulama var mı sende?
Bencede bende garip buluyorum o uygulamayı sadece merak edip indirdim ama bir değişik
aman gardaş o yaşta olmaz zaten ünilerde çöp
Tanışabiliriz istersen
Nerden biliyorsun
Hatırlamıyorum
Bunun için okuyacağına git çalış
ömür boyu yalnız kalırım okumaktan daha iyi
Sosyalleşmek için okuyacaksan hiç okuma önümüzü kapatma bari
Şaka yapıyorum ya
Bende 25 im inan benim de yok
Nerde yaşıyorsun
@Bebekkkkğğ kimm
Ben
Üni onun için olan bir şey degil
Sosyalleşmek için okunmaz
Ay gene senn ahaha okuma okuma işe gir
Nasıl yok ya arkadasin
Aile evinden uzak kalmak için çok iyi
Bence evet paran da varsa
Saçma bence nerde yşıyorsın
Neden olmasın
okunur
Tabikide olur
Biraz kas yap o zaman
Hiç gereği bile yok
Arkadaşa başka insanlara neden gerek duyuyorsun? Kimin kime ne hayrı var? Kendi kendinin arkadaşı ol
İlgi mi 2 tane abazanin lafıyla mutlu olacak değilim
Arkadaşım yok 1 tane var onunlada ayrı sehirlerdeyiz çok sık konuşmuyoruz
Bugüne kdr arkadaş olduklarımin bi hayrını görmedim işten ayrılmıştım 500 TL istedim 3 4kisiye sordum calismalarina rağmen bir tanesi bile vermedi diyorum ya kimsenin kimseye hayrı yookkk
Bilemiyorum alıştım memnunum
Okunmaz.
Neden
sosyalleşmeye garanti vermez ve yaşı daha genç kişiler olur
25 yaşlı mı
üniversite genel yaşına göre yaşlı
Millet 27 yaşinda hala devam ediyo ama üniversiteye
ilk yıllar için yaygın değil
Tamam
Üni okuyanlar daha asosyal
Böyle bir şeu niye yapasın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?