Uygulama gizliyor diye öyle yazdım. Lisenin sonunda bir kızım, hayır yani ortamlara da girip çıkan sevilen biriyim ama böyle bir deneyimim yok, utanç verici geliyor sizce öyle mi
1 ay
Uygulama gizliyor diye öyle yazdım. Lisenin sonunda bir kızım, hayır yani ortamlara da girip çıkan sevilen biriyim ama böyle bir deneyimim yok, utanç verici geliyor sizce öyle mi
ben de benzer durumdayım deneyimim yok 19 yaşındayım hiç ilişkim olmadı kaygı bozukluğum olduğu için konuşamıyorum utanıyorum çekiniyorum karşıdan bekliyorum hep ilk adımı ama kimsede atmıyor çünkü dış görünüşüm anksiyeteli veya hiç ilişkisi olmamış gibi değil tam tersi çok sosyal biri gibi duruyor insanlar sanıyor ki dış görünüşü iyi olan birinin ilişkisi vardır ya da soğuktur bakmaz falan ama aslında benim zihnimde sadece utangaçlık fırtınaları kopuyor
sen sosyal biriymişsin bence sen bulursun gönlüne göre birini takma kafana
Canım genç kızım 💕
Hiç utanılacak bir şey yok, aksine çok kıymetli bir durum bu 🌸 Deneyimsiz olmak seni eksik yapmaz. Sadece henüz karşına doğru kişi ve doğru zaman çıkmamış demek.
Sen sınırlarını bilen, kendine saygı duyan birisin bu çok değerli 💪 İlişki deneyimi bir “yarış” değil. Herkesin duygusal ve kariyer yolculuğu kendine özgü. Acele etme, önce kendini tanımaya ve hedeflerine odaklanmaya devam et 📚✨
Cevap
19Cevap
Etrafa çok takılma bunlar olması gereken olmazsa olmaz şeyler değil 25 yaşındayım benim de olmadı çünkü ben tercih etmedim
briyle sevgili olmak neden utanç verici olsun.. bu utanılacak bir şey dğeil.. keyfi çıkarılacak bir duygudur
hayır neden yasamak ıstedıgını yasacaksın enınde sonunda
Ya buna bu kadar takılma, gayet normal. Zamanı gelince yaşanır her şey merak etme
Bende utanıyorum kötü bir durum bakir olmak
Aynı benim gibisin arkadaşlarımla kafeye gitmiştim ama zorla gittim asosyalim çünkü kendim hayatta gidemem
Hayır öyle kalmalısın ve buna aldırış yapma sonrasında pişman olursun
Ama geç kalmış hissediyorum ya hiç bir şey yaşamadım diye pişman olursam. İlla seks falan demiyorum yani öpüşmek falan gibu
Coook kücüksün herkes iğrencleşti ve normaleştirdiler bu konuyu aklın senin 24 den sonra daha net oturacak
Öyle diyosan
sor abin cevaplasın. aklında soru kalmasın çekinmeden sorabilirsin.
Yani normal bu herkes yapıyor yapmalı diye bir şey yok ayrıca bunun geç kalınmışlığı olmaz doğru vakti doğru kişiyi olur
Öyle yani
Hiç kendini bu konuda sıkıntıya sokma gereksiz olur akışına bırak. Tabi durum bi yönden tatmin edilmek istemense o da etkiliyordur geç kalınmışlık duygusunu
Neden utanç verici olsun ki
Bu yaşlarda herkesin ufaktanda olsa deneyimi var ama ben öpüşmedim bile. Biraz geç kalmıs hissettiryo
Gayet normal geç kalmış değilsin
Öyle diyosan
Öyle düşünüyorum ve öyle diyorum 🙃
Neye deneyimin yok açarmisin
Ortama girmekten niye utanıyon
Ne denemek istiyosun?
Ortamlara girki rahat olasin
yokkk
Geç kalmıs hissettiryo
Hmm
Normal
Hmm
Üstüne git rezil olmaktan korkms
EN BÜYÜK KORKUM biri beni haberim olmadan şak diye öpmedigi sürece imkansız hahhha
Öpecek o zaman 😀
Univde prof olcan
Cokmu merak ediyorsun
Niye deneyimin olmaması seni utandırıyor
Bu gerçek mi be..
İster misin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?