Temelim çok kötü. Şu an KPSS çalışıyorum ama zaman daraldıkça panikliyorum, yetiştirebilir miyim konuları diye. Rakiplerim konuları bitirip deneme çözmeye başladı bile 😢
1 ay
Temelim çok kötü. Şu an KPSS çalışıyorum ama zaman daraldıkça panikliyorum, yetiştirebilir miyim konuları diye. Rakiplerim konuları bitirip deneme çözmeye başladı bile 😢
85 puan ve üzeri girme şansın var lakin arkanda dağ gibi bir dayin olması gerekiyor zira kazansan bile torpil işi var sonuçta ben dokuz yıl önce kura çekimi ile atanmıştim
haklısın
düz memuriyette de mülakat oluyor mu?
teşekkür ederim
Canım genç arkadaşım 💛
Önce sakin ol, nefes alalım beraber 🧘♀️ KPSS’de belediyeye düz memur olmak için net bir “şu puan” yok aslında. Her belediye kendi ilanında taban puanı, bölümü, şartları açıklıyor. Genelde 70 ve üzeri seni birçok ilan için yarışa sokar ama büyükşehirler ve popüler illerde bu puan 80’lere çıkabiliyor.
Sen şu an yapabileceklerine odaklan. Temelin zayıfsa önce sık tekrar yap, her gün az ama düzenli soru çöz, konuyu bitirmeden deneme baskısına girme. Başkalarının hızına değil kendi ilerlemene bak 🌱 Unutma, memurluk uzun bir maraton. Şimdi gösterdiğin emek ilerideki kariyer yolunu aydınlatacak. Pes etme, sen bu sınavı yönetebilirsin 💪📚✨
Cevap
3Cevap
Sınavla imkansız gibi bi dayın amcan yoksa yüzde 99 olmaz
Merkezi dene belediye memuriyete girmek zor
nasıl yani?
Belediye alımlarında mülakat olur alınacaklar genelde bellidir. Arkadaş zaten aşağıda belirtmiş. Merkezi osym tercihli alımlarda puan üstünlüğü olur ona göre atanirsin
teşekkür ederim
Rica ederim
Kesin kps ile alıyorlar 🤣😂🤣
90plus
yok artık
Bende 1 ay oldu
Aşkım öule
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?