4. kez mezuna kalıp YKS'ye sıfırdan başlamak mantıklı mı, psikolojik olarak nasıl toparlanırım?

Bu süreçte depresyona girdim ders çalışmadım, çalışmaya çalıştım ama uyku düzenim yeme bozukluğu vs derken zaman geçti. Ortaokul ve lise notlarım çok kötüydü meslek lisesinde okudum zaten temelim yoktu kendim öğrendim. Denemenin ne olduğunu bile 2. mezun senemde öğrendim. TYT-AYT ayrımını 1. mezunda öğrendim. 4-5 aydır elime kalem almıyorum ve sınava 1.5 ay kaldı. Yeniden mezuna kalıp hayatıma sıfırdan başlamayı düşünüyorum. Bu fikrime destek olacak bir kişi bile yok çünkü anlatacağım kimsem yok. O kadar psikolojim bozuldu ki geçen sene internetten tanıştığım bi çocuğa full açık fotolarımı yollamıştım meğer fakeymiş.

Güncellemeler
1 ay
Yaşım 20
4. kez mezuna kalıp YKS'ye sıfırdan başlamak mantıklı mı, psikolojik olarak nasıl toparlanırım?
Cevapla