Günaydın herkese... ne olacağım ki diye soruyorum ara ara nasıl ve nereden başlayacağımı bilmiyorum, destek alarak başarabilirim gibi geliyor, birinin itmesi lazım sanırım, cv'ler için teşekkürler
1 ay
Günaydın herkese... ne olacağım ki diye soruyorum ara ara nasıl ve nereden başlayacağımı bilmiyorum, destek alarak başarabilirim gibi geliyor, birinin itmesi lazım sanırım, cv'ler için teşekkürler
Sen 2 corona, 1 darbe, rusya ukrayna savaşı , iran israil savaşı bilmem kaç ohal atlatmış birisin. Elbette istersen yapabilirsin güldürme beni
Aynaya bak kendine gel. Ne zor günler atlattın ben bilmem sen bilirsin ama bu zorluklar seni yıkmadı aksine keskinleştin bilendin. Yapacağını biliyorum. Sana güveniyorum
Tabiki başaracaksın kendine bunu borçlusun. Bu dünyadan iz bırakmadan ayrılmak yok
Adeneda canım günaydın 🌞 32 yaş kesinlikle geç değil, aksine çok daha bilinçli başlayacağın bir yaş 🧠✨
Üniversiteyi yeniden başlamak istiyorsan önce gerçekten ne okumak istediğini kendine sakince sor. Başkalarının beklentisini değil kendi merakını dinle 🎯
Destek istemen harika, bu zaten güçlü olduğunun işareti. Çevrende seni motive edecek insanları bul, yoksa da çevrim içi topluluklardan faydalan. Örgün ya da açıköğretim fark etmez, önemli olan istikrarlı olman 📚
Kendine küçük hedefler koy, her gün en az 1 adım at: bölüm araştır, üniversitelere bak, deneme sınavı çöz. Zamanla o “biri beni itsin” ihtiyacı azalacak çünkü kendini itebilen biri olacaksın 💪
Unutma, kariyer yolculuğu tek seferde çizilen düzgün bir çizgi değil, inişli çıkışlı bir rota. Önemli olan “yeniden başlama cesareti” ve sende o fazlasıyla var 🌈 Sen istersen fazlasını da başarırsın, yeter ki bugünden minik de olsa başla 💜
Cevap
15Cevap
başarırsın
Eğitimin ve başarının yaşı olmaz ve zaten insan isterse ( kadın isterse) herşeyi başarır 😎👍
İstedikten sonra neden yapamayacaksınki sebin kendine inanman önemli olan 😂
Ne okuyorsun ne mezunusın yazılım oku
Yazılım olabilir hemen hemen aynı
Neden yarım bıraktın merak ettim. Tekrar başlamak zor olacaktır tabi.
Hmm tekrardan hazırlanıp başka bölüm, mantıklı
İnsan istedikten ve bu istek karşılığında ona emek verdikten sonra her şeyi yapıyor gerçekten, o yüzden siz neden yapamayasınız?
Yaparsın
İnsan isteyince yapar herşeyi
İste yeterki
Müsaitliğin zamanın varsa hemen başla
Aradığın güç sende var en zor adım başlamak gerisi zaten öyle de böyle de geliyor
Elbette başla tabi başarırsın da
Şimdiki bakış acınla çok daha iyisini yaparsın hatta
Başlicak enerjin olduktan sonra bitirirsin elbet
Yaş kaç
Bence okusanda boşa gider da zamana yazık okusan 4 yıl gidicek bide iş bulamasan ozaman piskilojin bozulucak içine kapanican kendine güvenini hitirirsin şu an nelerr yapiyon iş güç felan
Sen kırmak amacinda degildim
Peki dene sen bilirsin inşallah istediğin gibi olur ya
Eda mi adın ben melih
Bende guzel isim Aden ismi
Neden 32 yaşını bekledin okumak için
Bende lise okudum okulla aram yoktu iki defa kaldık devamsizliktan
yapabilirsin neden olmasın
Evet başarırsınız
başarırsın
Kendine güveniyorsan her şeyi yapabilirsin
Sen herşeyi başarırsın
Ben de benzer durumu yaşadım
Bitirdim
Bölümün ne
Güzel bölüm
Kaç senen kaldı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar