1 sene mezuna kaldım ve tekrar mezuna bırakmayı düşünüyorum?

açıkcası şu an içimden okumak gelmiyor hem okumanın yaşıda yoktur ister 1 senw bırakırım mezuna ister 2 sene ne fark edicek ki okumak istedim ve okuyupta mutsuz olarak yapıcağım bir iş olmasındansa daha kaliteli bir üniversite kazanır daha iyi bir hayat sunabiliceğimi düşünüyorum zaten çoğu üniversite aynı gibi geliyor ne yapmam gerektiğini bilmiyorum bu sene tekrar sınava giricem ama istedim okul çıkmadı takdirde bir sene daha mezuna kalmayı düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz? benim gibi düşünen var mı? sizde mezuna bırakmayı düşünüyor musunuz?
1 sene mezuna kaldım ve tekrar mezuna bırakmayı düşünüyorum?
Cevapla