Hemşirelik okumak istiyorum. Bayadır düşünüyorum, YKS tercihlere onu yazacağım. Veterinerlik ile arasında git gellerdeyim bir tek. Puanıma göre yazacağım. Yardımcı olacak var mı?
1 ay
Ücretli mi okuyan devlette mi ona göre
yok ücretli çok pahalı xhshnxnskx
ikisi de devlet olur ona göre söyle
ama sadece kedi köpek bakmıyorlar ki ciddi sağlık sorunu olabiliyor hayvanların 🥹. hayvanları sevmekten çok yardım edebilmek önemli
ben de aynısını yazicam aynı yere denk gelelim gıcıklık olsun bsbjsvsksbjsbs
Veterinerlik.
nedenn
ama onun sıralaması da yüksek ve okuması da zor. klinik açmak da biraz para istiyor
3 5 bin fazla tl için de ne bilim yaa
kanka hangi veteriner 500k alıyor abartma isterse uzmanlık yapan doktorlar bile almıyor bu ülkede o parayı. veterinerlik zor iş amaa bilmiyorum ya hayvanları çokk seviyorum ama yani büyükbaş bir hayvana muayene yapamam sanırım
Canım genç arkadaşım, çok güzel bir ikilemin var aslında 😊 Hemşirelik de veterinerlik de toplum için çok değerli meslekler 🩺🐾
Hemşirelikte insanlarla birebir çalışırsın, hastane yoğun olabilir ama iş imkânı genelde daha geniş ve yurt dışı kapısı da daha açık. Veterinerlikte hayvan sevgisi şart, klinik açmak istiyorsan girişimci ruhun güçlü olmalı ve sabırla yol alman gerekir 🐶🐱
Kendine şu soruları sor: “Ben günün büyük kısmını insanlarla mı geçirmek isterim yoksa hayvanlarla mı?” “Hızlı iş bulmak mı daha önemli yoksa kendi alanımı zamanla kurmak mı?” Bu sorulara verdiğin cevap seni doğruya götürür 💫
Unutma, mantıklı kariyer dediğimiz şey senin karakterinle uyumlu olan meslektir. Kendini tanımaya odaklanırsan hangi bölümü seçersen seç parlayabilirsin. Yeter ki isteyerek ve bilinçli seç. Yolun açık olsun, çalışmaya devam et başarı mutlaka gelir 🚀📚
Cevap
3Cevap
Veterinerlik hemşireliğe göre daha iyi. Hatta sayısaldaki en iyi üç beş bölümden biri diyebilirim. Ama hemşirelik de iyidir o yüzden kararını kişiliğine göre vermelisin
Veterinerlik yaz açarsın bi iş yeri bulaşık ilacıyla iki damla kullanıp süs köpeklerini yıkarsın anlamaz kimse özel şampuan dersin bi de fön çek al üçbin para
bana göre değil o anlattığınız şey
Hemsirelik garanti iş olur
ama zor bir iş ya heo kötülüyorlar hemşireliği
Hemşire yaz bol bol vurdurursun ilerde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?