Veterinerlik mi eczacılık mı daha mantıklı, hangisinin iş imkanı daha geniş?

Veterinerlikten önce eczacılık düşünüyordum ama eczacılık hakkında olumsuz şeyler duydum. Yaşadığım ilçede eczane kapasitesi dolu. Eczane sahibi olmak için devralmak gerekiyormuş. Birinin yanında işe girebileceğimden de emin değilim. İşsizlikten tereddüt ediyorum.

Veterinerlikte ise çoğu kişinin kedi köpek sevdasından okumak istediğini veya okumakta olduğunu duydum. Klinik sayılarında da artış varmış. Bunun yerine büyükbaş hayvanları üzerinde çalışmayı düşünüyorum. Okuyan ve okumakta olan abilerim ablalarım bilgilendirirse sevinirim.

Veterinerlik mi eczacılık mı daha mantıklı, hangisinin iş imkanı daha geniş?
Cevapla