Ben maksimum 1 sene çalıştım ve o bile çok zordu. Nasıl dayanabiliyorsunuz?
1 ay
Ben maksimum 1 sene çalıştım ve o bile çok zordu. Nasıl dayanabiliyorsunuz?
2 yıldır otelde çalışıyorum ilk sene oram ağrıyor buram agriyor diyordum sonra baktım kimse gözümün yaşına bakmıyor kimsem de olmayınca kaderime boyun eğdim ve tüm aşagılanmalara rağmen bata çıka çalışmaya çalışıyorum.
Sizin rutininiz olan hayatı ben elde etmek için bile çalışıyorum başımda bir çatı olsun , güvenli olayım soğukta olsa bir kap yemek yiyebileyim diye...
Uzun lafın kısası kimsesiz olunca kendimin kimsesi olmaya çalışıyorum
Canım genç arkadaşım 💛
Aslında çoğu insan yıllarca “aynı işi” değil “aynı alanda gelişmeyi” sürdürüyor 😊 İşin içindeki öğrenme, yeni sorumluluklar, farklı insanlar olunca sıkılma biraz azalıyor. Kendini tanımadan seçtiğin her iş yorucu gelir. O yüzden önce neye yetenekli ve istekli olduğunu keşfetmeye zaman ayır. Kariyer uzun bir yol, mola vermek de yön değiştirmek de çok normal 🌿✨
Cevap
10Cevap
insan sevdiği hayal ettiği işi yaparsa bir ömür çalışabilir
Para kazanmak zorunda olunca mecbur seviyorsun
İşimi sevdiğim için 6 yıl çalıştım. Sonra akraba kayırma bahanesine işten atıldım hasfha
Lise 2 de okul sonrası çalışmaya bir başladım hala aralıksız çalışıyorum kendi işim şu an
Sana ne la nasıl dayanıyorsam dayanıyorum söyleyince hafiflicek mi
İstifa edicem bir ay sonra
Tatilleri ve kendine zaman da ayirman gerek
Calismayip napican bacım evde pinekleyip
Mecburen
İştekileri önemsemeyerek
Ben üç sene severek çalıştım
Parası çok olunca..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?