Özel üniversite mi yoksa bir yıl daha mezuna kalmak mı mantıklı olur?

Benim 1 mezun senem şu an sınava girsem max 450 bin falan yaparım sayısalda maalesef çalışmadım hep erteledim son pişmanlık da işe yaramıyor ailem özele git dedi aylık 40 bin şu an kardeşimle benim okul masrafım kardeşim seneye devlete giderse bana o miktar bir bütçe kalıyor ama 4 sene boyunca nasıl ödeyecekler zamlar gelecek sürekli kafam çok karışık çok kararsızım hemşirelik ya da ebelik istiyorum siz benim yerimde olsanız ne yaparsınız üniversiteye mi gidersiniz mezuna mı kalırsınız lütfen fikirlerinizi paylaşın kafayı yiyeceğim

Özel üniversite mi yoksa bir yıl daha mezuna kalmak mı mantıklı olur?
Cevapla