11. sinifta okulu birakip berber olarak 12 saat calismak zorunda kalmak normal mi, cikis yolum ne olabilir?

Anneme birlikte yalnız yaşıyorum. 11. sınıfta okulu bırakmak zorunda kaldım berber olarak çalışmaya başladım. Ancak sürekli 12 saat çalışmak fikrine dayanamıyorum. İçimde sürekli rahatsız eden bir şey var, kendimi her zaman hapsolmuş gibi hissediyorum. Her gece uyumadan önce ağlıyorum. Çünkü ailem bana uygun yaşam şartları sağlayamadı. Eğer bana diğer gençler gibi bir hayat sunamayacaklarsa, neden beni dünyaya getirdilerBazen okula gidiyorum ve eski arkadaşlarımı, öğretmenlerimi görüyorum. Hepsi “neden okulu bıraktın, çok iyi bir öğrenciydin ve dersi dinlemeyi severdin” diyor. Bunu duyunca daha da yıkılıyorum.

11. sinifta okulu birakip berber olarak 12 saat calismak zorunda kalmak normal mi, cikis yolum ne olabilir?
Cevapla