Yeni iş yerimde kadın şefimle aramızdaki çekim gerçek mi yoksa ben mi kuruntu yapıyorum?

Arkadaşlar merhaba, yeni bir işe başladım (5. günüm). Şef konumunda bir kadın var, çok doğal, ekibiyle cam silecek kadar alçakgönüllü biri. Geçen gün bir kapıdan geçerken benim için kapıyı tuttu. Normalde tutacak yer varken, ben bilerek elimi onun kapı kolundaki elinin üzerine koydum. Birkaç saniye öyle kaldık ve elini çekmedi.

O günden beri ne zaman koridorda karşılaşsak (ki koridor çok dar) kalabalığın içinde göz göze geliyoruz ve bakışmalarımız normalden çok uzun sürüyor. Hatta bugün iş çıkışında başka bir binanın önünde karşılaştık, yine gözlerini benden kaçırmadı ve yüzünde garip bir ışıldama vardı. Uzun süredir duygusal olarak kapalı bir dönemden çıktım, sezgilerime güvenmek istiyorum ama bir yandan da 'Acaba her şeyi ben mi uyduruyorum, o sadece çok samimi bir hetero mu?' diye korkuyorum. Bir kadının elini elinin üzerinde tutup çekmemesi ve sürekli göz hapsine alması sadece 'nezaket' olabilir mi?"

Yeni iş yerimde kadın şefimle aramızdaki çekim gerçek mi yoksa ben mi kuruntu yapıyorum?
Cevapla