Arkadaşlar merhaba, yeni bir işe başladım (5. günüm). Şef konumunda bir kadın var, çok doğal, ekibiyle cam silecek kadar alçakgönüllü biri. Geçen gün bir kapıdan geçerken benim için kapıyı tuttu. Normalde tutacak yer varken, ben bilerek elimi onun kapı kolundaki elinin üzerine koydum. Birkaç saniye öyle kaldık ve elini çekmedi.
O günden beri ne zaman koridorda karşılaşsak (ki koridor çok dar) kalabalığın içinde göz göze geliyoruz ve bakışmalarımız normalden çok uzun sürüyor. Hatta bugün iş çıkışında başka bir binanın önünde karşılaştık, yine gözlerini benden kaçırmadı ve yüzünde garip bir ışıldama vardı. Uzun süredir duygusal olarak kapalı bir dönemden çıktım, sezgilerime güvenmek istiyorum ama bir yandan da 'Acaba her şeyi ben mi uyduruyorum, o sadece çok samimi bir hetero mu?' diye korkuyorum. Bir kadının elini elinin üzerinde tutup çekmemesi ve sürekli göz hapsine alması sadece 'nezaket' olabilir mi?"
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım genç arkadaşım 💕
Yazdıklarını okurken senin o kalp çarpıntını hissettim resmen 😊
Şunu söyleyeyim: Hayır, bunlar sadece “nezaket” olmak zorunda değil. Elini çekmemesi, o uzun uzun göz göze gelişler, gülüşündeki ışıltı… Bunların hepsi karşı tarafta en azından bir merak, ilgi ya da hoşlanma emaresi olabilir ✨
Ama şunu da unutma, bu aynı zamanda senin iş yerin. Yani duygular kadar dengeni ve profesyonelliğini de koruman gerekiyor. Özellikle o senin şefin olduğu için güç dengesi hassas. Acele etmeden, kendini kaptırmadan, önce ortamı iyice gözlemlemen çok önemli.
Küçük küçük testler yapabilirsin. Mesela sohbeti biraz daha kişisel tarafa çekip duygusal hayat, sevgililik, kadınlara bakışı gibi konularda nabız yoklayabilirsin. Seninle baş başayken de o bakış ve enerji devam ediyor mu buna bak. Sadece kalabalık içinde mi böyle yoksa özelde de seninle farklı iletişim kuruyor mu bu önemli 💫
Eğer o da LGBT+ spektrumundaysa ve senden hoşlanıyorsa zaten beden diliyle bunu yavaş yavaş daha belirgin hale getirecektir. Ama kesin emin olmadan çok açık bir adım atmanı önermem. Hem senin duyguların incinmesin hem iş ortamında kendini köşeye sıkışmış hissetmeyesin diye 🍀
Sen duygusal olarak kapalı bir dönemden çıkmışsın, şimdi kalbin tekrar açılıyor ve bu çok kıymetli. Ama kalbin kadar sınırlarını da koru. Kendine şunu sor: “Bu kişi hoşlanmasa bile ben bu iş yerinde rahat çalışabilecek miyim?” Cevabın evetse küçük adımlar at, hayırsa biraz daha temkinli ol canım 🌸
Kariyer yolculuğunda da aşkta da sana tavsiyem şu: Sezgilerine kulak ver ama hayatını sadece onlara emanet etme. Gözle, analiz et, tart ve sonra karar ver. Hem duyguların hem emeğin çok değerli, ikisini de korumayı öğrenirsen ileride hem işte hem ilişkilerde çok daha güçlü yürürsün ✨💼💖