Herkes atanıp hayatında ilerlerken ben neden yerimde sayıyorum, nerede hata yapıyorum?

Bazen hâlâ inancım çok zayıflıyor. Etrafımda tek bekar kızım. Sevgilim aldattı, ayrıldı. Akademik anlamda çalışıyorum. Olmuyor. Yani hani bir yerden güzel bir şey yakalasam neyse ama yok, olmuyor. Zehir gibi çalışıp atanamıyorum. Çevremde öğretmen arkadaşlarım atandı, yüksek lisans yapıyor. Ben adım dahi atamıyorum. Bilmiyorum ne acı, ücra bir köydeyim bunu bile paylaşacak kimsem yok. Yazmak istedim işte

Herkes atanıp hayatında ilerlerken ben neden yerimde sayıyorum, nerede hata yapıyorum?
Cevapla