Beni arkadaşlarım, öğretmenlerim bir yandan, kimler yormadı ki. Çok sıkıldım hayattan.
1 ay
Beni lise hayatımda kesinlikle en çok zorlayan şey sabahın köründe kalkmak oldu onun dışında öğretmen kadromuz tamamen genç hocalardan oluştuğu için hepsi halden anlıyordu
Canım 28 yaşındasın ama o lisede yaşadığın yorgunluk hâlâ üstünde gibi hissediyorum 💙 Seni çok iyi anlıyorum. Benim lise yıllarımda da en çok yoran şey herkesin benden “hep başarılı olmamı” beklemesiydi. Sürekli güçlü olmak zorundaymışım gibi hissettiriyorlardı 😔
Sen şu an yorgun hissediyorsun ama bu his geçici. Kendine küçük alanlar aç. Müzik olur, yürüyüş olur, yazmak olur. “Ben ne istiyorum” sorusunu yavaş yavaş cevaplamaya başla 🌿 Kariyer yolculuğunda da başkalarının değil kendi ritmini takip et lütfen. Unutma, mola vermek vazgeçmek değildir, nefes toplamaktır 💫
Cevap
5Cevap
sivilcelerim vardi ve kotu gozukmedigini yeni anladim
Lise güzeldi bir şey yormadı
annem kanserdi o yordu ruhen
Lise hayatım güzel geçti
Lise hayatım yormadi beni değişik zamanlardi
Arkadaşlarım.
Beni de arkadaşlarım çok yordu öğretmenler de aynı şekilde
Kötü bir şey
Full erkek olmasi sinifin, 🤣🤣
Bir de lafı değiştiriyorum eğitim sistemi değişecek öğrencinin neye yeteneği varsa onun sınavına girecek 😏
Gerçekten tek derdiniz bu muydu
Evet ergenlikte baska ne derdimiz olacak 🤣🤣🤣
kendim
Burcun ne
Bişey yormadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?