farklı şeyler varsa ya da daha detaylı anlatmak isterseniz aşağı yazın
Özgüvensizlik
Aile baskısı
Para sıkıntısı
Karşılıksız sevgiler
dost kazığı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Baktım da cidden dost kazığı hariç her şeyi yaşamışım ve halen devam ediyor özellikle karşılıksız sevgilerin sonu gelmeyecek 😂
Özgüvensizlik kadar kötü bir duygu yoktur bu dünyada. Yaşamaya bilemez.
kesinlikle
Çok yakışıklı karizma ve cool ve başarılıolmama rağmen özgüvensiz olmam. Bunun nedenini çocukluğumda ve çevremde ailemden kaynaklandığı için kendimi sorumlu tutmuyorum.
İstediğin kadar yakışıklı ol özgüven olmayınca kizlar bakmıyor hatta hiç bişey olmuyor bunu ben bizzat yaşadım.
Allah'a şükür şu an bayağı geliştirdim kendimi
benimde öyle sayılır. arkadaslarım çok güzel kızsın ama hiç kullanmıyosun bunu derlerdi. Birinden hoslansam ve onun benden hoşlandığını bilsem de sırf özgüven eksikliğinden ilgilenmiyor gibi yapardım. Kimseye ihtiyacım yok imajını yaratmaya çalışırdım. Herkes beni kibirli sanıyordu ama sadece özgüvensizdim :))
Ben kibirli imajı yaratmadim ama yine de adım aramıyordum. Ve bu yüzden hayatimın ilk aşkını kaybettim ona bir türlü açıklamadım. Keşke acilsam çünkü hayatım boyunca ilk aşık olduğum kişi oydu
Halbuki bir adım atsan farklı farklı anılar, tecrübeler kazanmış olacaktın. Reddedilmek bile hiç denememekten iyidir. En kötüsü hiçbir şey yapmamış olmak..
Malesef ya ama aklım şu an başımda
Öyle yazmaya değer bir sıkıntım yoktu eğlenceli bir dönemdi benim için.
Hepsinden karışık at ortaya hxhxhx
Bu sıkıntıların hiçbiri yoktu bende
Elimiz cebimizden çıkmıyordu tek sorun oydu
hocaya yakalandık komurlkte
Para sıkıntısı.
Hicbirini yasamadim