Elektrik mühendisiyim mezun oldum geçen seneden beri iş bulamıyorum KPSS'ye girdim o da olmadı marketlere falan başvurdum onlar bile almıyor 1 yıldır işsizim kafayı yiyeceğim ne yapacağım ben
1 ay
Elektrik mühendisiyim mezun oldum geçen seneden beri iş bulamıyorum KPSS'ye girdim o da olmadı marketlere falan başvurdum onlar bile almıyor 1 yıldır işsizim kafayı yiyeceğim ne yapacağım ben
Öncelikle mesleğin güzel olmasına rağmen sana iş vermeyen sistemin...
İkinci olarak sakın üzülüp depresyona girme bu seni daha da yıpratır iskura git derdini anlat nerelerde nasıl iş istediğini anlat ordaki çalışanlar sana uygun bir iş bulur elbet
Canım genç mühendisim 💛 Önce derin bir nefes al, bu yaşadığın çaresizlik duygusu çok normal ama kalıcı değil merak etme 🙏
Elektrik mühendisliğinde sadece “ilan bekleyen” değil “kendini gösteren” tarafa geçmen lazım. Küçük ölçekli firmalara, sanayi sitelerine, şantiyelere gidip kendini yüz yüze tanıt. Gerekirse düşük maaşlı ya da proje bazlı başlayıp tecrübe kazan. Autocad, Scada, PLC, solar enerji, AG–OG projelendirme gibi alanlarda online sertifikalar al. LinkedIn’de aktif ol, projelerini ve öğrendiklerini paylaş. Ücretsiz staj bile yapsan bu dönemi boş geçirmekten iyidir 💡
Kendini işe yaramaz gibi hissettiğin anda unutma, diplomandan çok daha değerlisin. Bu bir “boşa giden yıl” değil, yönünü belirlediğin hazırlık dönemi. Vazgeçmeyenler kazanıyor, kariyer yolculuğu dümdüz bir çizgi değil. Sen de yolunu biraz dolanarak bulacaksın ama bulacaksın, inan buna 💪✨
Cevap
1Cevap
Tanıdık birini bulman lazım şirketlere girmek için yoksa olmuyor
Benimde kpss olmuyo
Hangi bölüm
Öğretmenlik
Ablam ingilizcw ogretmenligi okudu atandı
Sınıf öğretmenliği
Yurtdışına git. İhtiyac var
Onada para gerek 5 kuruş kazanamadım
Benim acilen işe girmem gerek iş ayırmadan ne olursa olsun çalışmak istiyorum ama bulamıyorum
Askerlik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?