İşimi çok seviyorum, ömür boyu orada çalışmak
istiyorum, bu yanlış mı, bir ömür aynı yerde
çalışılmaz, dedi bir arkadaşım, ben de neden olmasın ki dedim, bana normal geldi çünkü. Çok mu garip, anlamadım ki, çok mu yanlış bir düşünce, imkansız mı sizce, mutluyum, önemli olan da bu değil mi ya? Ben eminim kapanamayacak ve yıllarca sürecek bir iş, o yüzden böyle emin konuşuyorum, neden engel oluyorlar
istiyorum, bu yanlış mı, bir ömür aynı yerde
çalışılmaz, dedi bir arkadaşım, ben de neden olmasın ki dedim, bana normal geldi çünkü. Çok mu garip, anlamadım ki, çok mu yanlış bir düşünce, imkansız mı sizce, mutluyum, önemli olan da bu değil mi ya? Ben eminim kapanamayacak ve yıllarca sürecek bir iş, o yüzden böyle emin konuşuyorum, neden engel oluyorlar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer