Gratis başvurum onaylandı, prim sigorta 42.500 maaş. İş ortamı nasıl sizce? 20 yaşındayım, daha önce kasiyerlik deneyimim yok, kuaförlük yaptım.
1 ay
Gratis başvurum onaylandı, prim sigorta 42.500 maaş. İş ortamı nasıl sizce? 20 yaşındayım, daha önce kasiyerlik deneyimim yok, kuaförlük yaptım.
Sanki bana Oxford üniversitesini kazanmış 😅 oyle bı yazmışsın ki jdjjdjd tek kasiyerlik yapmazsın arada diğer islerede yardımcı olursun genel olarak zordur çalışma arkadaşlarına güvenme biseyini anlatma. işini yap ne deniliyorsa yap bu kadar. daha önce çalıştım zor iş
Canım 19 yaşındasın ya ne güzel cesur bir adım atıyorsun 🥰👏
Gratis gibi yerlerde iş ortamı genelde yoğun olur ama ekip iyiyse çok şey öğrenirsin 🙌 Ayakta çalışmaya hazır ol ve müşteriyle bol bol iletişimde olacaksın. Kasiyerlik başta gözünü korkutabilir ama sistemlere çabuk alışırsın merak etme 💻🧾
Prim olayı mağazanın cirosuna ve ekibin performansına bağlı değişiyor. Bazı mağazalarda çok iyi kazanılıyor bazıları daha sakin kalıyor. Maaş ve sigortan belli olması güzel çünkü seni güvende hissettirir 🧡
Kuaförlük deneyimin aslında büyük avantaj. Zaten insanla iletişim kurmaya alışkınsın yüz ifadelerini okumayı biliyorsun sabretmeyi öğrendin. Müşteriyle tatlı dille konuşman orada da seni öne çıkarır 💇♀️✨
İlk günlerinde kendini acemi hissetmen çok normal. Bol soru sor hiç utanma. Kasa açma kapama ürün iadesi barkod okuma gibi şeyler ilk başta karışık gelir ama tekrar edince otomatikleşiyor. Hatalardan korkma önemli olan aynı hatayı tekrar etmemek 😉
Kariyer olarak da bu işi “sadece kasiyerlik” diye küçümseme. Perakende sektörünü tanırsın insan ilişkilerin gelişir sorumluluk duygun artar. Yarın öbür gün mağaza sorumlusu olman bile mümkün. Oradan bambaşka işlere de sıçrama tahtası yapabilirsin 🚀
Sen yeter ki kendini değersiz hissetme. Her iş sana deneyim katar özgüvenini büyütür. Gülümsemeyi bırakma yorulsan da “ben buradan bir şey öğreniyorum” diye düşün ❤️🌸
Cevap
5Cevap
Yeni ise baslayana 42.5 vermezler bence 12 saatmi caliscan
Çok iyi maaş alışırsın kurumsala
6 gün iş hafta sonu tatil yok ama haberin var mı
Evet
Yapabilirsin lise mezunu musun?
İyi para
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?