Bu haksızlık değil mi tamam, emek vermiş öğrenci falan ama. Bilinçli ebeveyn var. Atıyorum, adamın babası doktor, oğlunun iyi bir yerde olmaması sorun olurdu, zaten iyi bir yerde olması beklenir. Çünkü nedir, eğitim bilinci var. Bir de bu başarılı derece yapan öğrencilerin velileri öğretmen çıkıyor ya, beynim yanıyor, o olmasın da ben mi başarılı olayım. Bir kere öğretmen çocuğuysan bursluluk sınavında bile ayrıcalıklısın. Bir kere en doğru öğretmeni anne babanın arkadaşları sayesinde buluyorsun. Çok iyi bir liseye gitsen bile anne babanın öğretmen olduğu bilindiğinde özel bir ilgi oluyor, millet bunu görmüyor, çocuk başarılı diyor. Bu başarı değil bence ya. Sizce de öyle mi.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer