Aq mühendislik hepsi ölmüş, çevre olmadığı için. Diş zaten bitti. Mimarlık falan bitti. Yine de bilgisayar mühendisi olmak isterim ama işsiz kalmaktan korkarım çünkü böyle 50k 150k arası bir üni mezunu olurum ancak. Teyzemin oğlu doktor aq onun yüzünden ne b. k yiyeceğimi şaşırdım. Ülkede tek garanti meslek doktorluk çünkü. İstesem de kazanamam. Ee ne yapacağım ben asgari ücreti geç, 40 50k maaş bile kurtarmıyor bu ülkede. Çevrem yok, kuzenlerime bakıyorum ya askerler ya da 2 yıllık sağlıktan atanmışlar ama onlar da zor geçiniyor gibiler. Anlamadım gitti arkadaş. Doktor olanın durumu iyi ama o da cerrah falan olmadı, sorunlu mu nedir
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer