Kafayı yicem hangi meslek garanti lan ne yapacağım ben?

Aq mühendislik hepsi ölmüş, çevre olmadığı için. Diş zaten bitti. Mimarlık falan bitti. Yine de bilgisayar mühendisi olmak isterim ama işsiz kalmaktan korkarım çünkü böyle 50k 150k arası bir üni mezunu olurum ancak. Teyzemin oğlu doktor aq onun yüzünden ne b. k yiyeceğimi şaşırdım. Ülkede tek garanti meslek doktorluk çünkü. İstesem de kazanamam. Ee ne yapacağım ben asgari ücreti geç, 40 50k maaş bile kurtarmıyor bu ülkede. Çevrem yok, kuzenlerime bakıyorum ya askerler ya da 2 yıllık sağlıktan atanmışlar ama onlar da zor geçiniyor gibiler. Anlamadım gitti arkadaş. Doktor olanın durumu iyi ama o da cerrah falan olmadı, sorunlu mu nedir
Kafayı yicem hangi meslek garanti lan ne yapacağım ben?
Cevapla