Bayram ve resmi tatillerde çalışmak durumunda kaldığın oluyor mu?

Bayram ve resmi tatillerde çalışmayı tercih ederdim. İş yeri sakin olurdu, fazla mesaiyle de asgarinin üstünde maaş almak motive ederdi.

Bayram ve resmi tatillerde çalışmak durumunda kaldığın oluyor mu?
Cevapla