Eşim maaşımı kontrol etmek ve yönetmek istiyor, buna nasıl sınır koyarım?

Güncellemeler
2 ay
Eşim maaşlar bende toplansın harcamak için 5 er bin ayıralım gerisini faturalar, kira, birikim yapalım diyor. Annemin hiç bir geliri yok ona aylık 7-10 civarı maddi destek sağlıyorum faturaları ile beraber tabi ki. Eşim 5-6 bin lira para çok gönderme diyor rahatsız oluyormuş. Ben de bu ilişki devam etse de etmese de anneme göndereceğim dedim ve evlenirken de söyledim bu durumu. Ailemin yanina giderken aldığımız tatlının simidin vb. lafini yapıyor çoğunu oraya harcıyorsun diyor.
Eşim maaşımı kontrol etmek ve yönetmek istiyor, buna nasıl sınır koyarım?
Cevapla