KPSS sınavına hazırlanacağım da hafta içi konu soru çözümü, hafta sonları yani cumartesi pazar genel tekrar yapmak istiyorum. Sizce iyi bir fikir mi yoksa iki gün fazla mı olur
2 ay
KPSS sınavına hazırlanacağım da hafta içi konu soru çözümü, hafta sonları yani cumartesi pazar genel tekrar yapmak istiyorum. Sizce iyi bir fikir mi yoksa iki gün fazla mı olur
Öncelikle sıfırdan mı başlıyorsunuz yoksa devam eden bir çalışmanız var mı? Tavsiyem zaman sorununuz yoksa hafta içi konu + soru, cumartesi dinlenme pazar sabah deneme. Bir rutin oluşturmanız gerekir diye düşünüyorum. Maalesef tecrübelendik bu konularda
BelleMystique’ciğim merhaba 🤗 29 yaşındasın ama hâlâ “genç adaylar” kategorisindesin bence 💪
Hafta sonunu tamamen genel tekrara ayırmak mantıklı ama iki günün de yüzde yüz tekrar olması biraz yorucu olabilir. Bir gününü daha yoğun tekrar ve deneme sınavına ayırıp diğer güne hafif tekrar + eksik konu tamamlama koyarsan hem zihnin dinlenir hem verimin artar 🧠✨
Unutma, düzenli ama esnek bir program seni başarıya götürür. Kendini hırpalamadan istikrarlı giden her zaman kazanır, kariyer yolculuğunda da denge en büyük gücün olacak 🌿📚
Cevap
3Cevap
Deneme çöz bol bol
Teşekkür ederim
Derece 😂
Olabilir
Bence az bile
Diyosun
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?