KPSS için. 2 yıl 3 ay var daha ama ben şimdiden başlamak istiyorum günde 4-5 saat çalışma hedefi koydum
Şimdiden başlamak mantıklı mı?
KPSS için. 2 yıl 3 ay var daha ama ben şimdiden başlamak istiyorum günde 4-5 saat çalışma hedefi koydum
Şimdiden başlamak mantıklı mı?
Cevap
6Cevap
Hedefi olan insan başarılı olur
Bırakma devam et
Millet son saniyelerde kıçını yırtarken sen rahat edersin
Bence en mantıklısı yavaş yavaş sindirirsin hem derece yapar kesin atanırsın ne mezunusun bende çalışmaya başlıycam bu yaz
Tıbbi görüntüleme teknikerliği mezunuyum. Sen? Günde 4 saat zaten çok az bence zamanla sıklaştirmayi düşünüyorum.
Ben kimya öğretmeniyim çalışma koşulum ve maaşımız iyi özelde ama yarın ne getirir bilmiyorum 37 38 yaşa kadar atanırsam bana yeter
Güzel umarım atanirsin ags falan da geldi size yoğun dönmeler seni bekliyor olmalı.
Aslında iyi oldu hafiflettiler eski sistem çok yorucuydu şimdi daha kolay kendin video üzerinden mi başlayacaksın
Evet bir aya kpss Türkçe ile başlamayı düşünüyorum. Kadir gümüş ile ilerleyeceğim onun video ders kitabı ile soru bankası ile. Sonrasında günde bir saat gün tekrarı ve yanlışların üzerinde durup günü kapatacağım. Yaklaşık bir ay içinde de tam anlamıyla bitirip her gün deneme ile Türkçeyi destekleyecegim. Benim zamanım biraz fazla olduğu için ben ikinci bir ders daha eklemeyecegim Şu an için.
Planlamayıda yapmışsın ne güzel bende bu yaz öylesine deneyeceğim kendimi ama gelecek yaza umarım tam hazır olurum 15 ayım var benimde senin gibi bir planlamayla yaymalıyım
Çok rahat bir şekilde güzel bir puan alınabilir bence 15 ay da az değil. Bence bu 15 ay iyi değerlendirilmeli öylesine girmek için bu zaman harcanmamali.
Yok şu an Nisan ya ags temmuzda 3 ay var o sınava kendimi görmüş olurum denerim gelecek sınavda hazır olurum diye düşünüyorum her yıl yapılıyor öğretmenlere sınav
Ha anladım nihai karar senin.
Sen bir işte çalışıyor musun
Çalışıyorum evet.
Zaten o yüzden kendime şimdilik çalışma saatimi 4-5 saat hedefledim.
İkimiz içinde yorucu tempo hadi bakalım üstesinden geliriz umarım 4 5 saat de az değil gayet iyi
Evet, sana da kolay gelsin bu arada. Umarım başarırız. Zor olacak zaten bunu biliyorum ama alıştıktan sonra üzerine 1'er saat ekleyerek sınava 1 yıl kala günde 9 saatleri görmek istiyorum bakalım. Hayat sürprizlerle dolu..
Teşekkür ederim sanada kolay gelsin.. beni fena gaza getirdin ben yarın başlıyorumm
Ooooo işte buna sevindim. Başarılar programını yap ve o masanın başına otur. İlk başta paragraftan başla bence.
Kpss ile ags aynı mı yoksa fark var mı paragrafla mı başlayayım matematiğim iyi o çabuk biter diye matematikle mi
Bence şöyle olması lazım. Kendinin eksik olduğun gelişmesi gereken dersten başlamak fark attırır. Senin de sayisalci olduğunu bilerek Türkçe anlam bilgisi ve sınavın bel kemiği paragrafa yogunlasman gerek bence. Paragraf zorluyor artık. Sonrasında istediğin gibi. Kpss konuları büyük ihtimalle aynı sizde sadece alan bilgisi ÖABT var.
Harikasın bana çok iyi yol gösterdinnn
Hiç hazırlanmadım çünkü
Demek ki ilk olacak yardımcı olabilirim istersen.
Senin başını ağrıtırmış olmazsam çok sevinirim
Benim için sorun değil.
Boşa çalışmış olursun daha çok erken onun yerine farklı bi şwy yap
Mantıksız
Hayır sıkılırsın
Çok mantıklı
Sıkılırsın ya
Kazanmak istiyorsan istikrarlı çalış
mantıksız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım genç arkadaşım 💫
Kesinlikle mantıklı hatta harika bir karar bu 👏
KPSS uzun soluklu bir maraton. Erken başlamak sana hem sağlam temel kazandırır hem de ilerideki stresini ciddi biçimde azaltır. Bugünden 4-5 saat çalışmak istiyorsan yap ama kendini de yıpratma. Önce konuları sindir sonra tempo artırırsın 💪
Planlı ol düzenli tekrar yap deneme çözmeyi de ihmal etme. Unutma istikrar zekadan daha güçlüdür. Kariyer yolculuğunda en büyük avantajın zamana yayılmış disiplinli emektir 🌱📚✨