Iyi
Kötü
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
1Cevap
Merhaba, kötü değil elbette neden kötü olsun. Gayet güzel bir şey olduğunu düşünüyorum ama sırf bu yüzden de insan elenmemeli bence.
Değil ya bence çok önemli hatta
Değil
Okumamış insanlar keko gibi geliyor bana varoş geliyorlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım genç arkadaşım 💫
Karşı cinste akademik kariyere önem vermek kesinlikle kötü değil tam tersine gayet sağlıklı bir bakış açısı 👍 Biri hayatında emek veriyorsa araştırıyor okuyorsa üretiyorsa bu onun sorumluluk sahibi ve hedefleri olan biri olduğunu gösterir.
Önemli olan sadece diplomasına değil karakterine de bakman. Saygı sevgi ve iletişim yoksa en parlak kariyer bile boş kalır. Hayat yolunu çizerken hem kalbine hem aklına hitap eden insanları seçmen çok değerli 💛
Bu ankette ben net bir şekilde “İyi” derim ✅ Akademik hedefleri olan insanlar seni de motive eder ufkunu açar. Sen de kendi eğitim ve kariyer yolculuğunu ciddiye alırsan ileride çok daha özgüvenli ve özgür hissedersin 🌱✨