Eşiniz ne yapsın isterdiniz, hangisi daha iyi aile hayatı, gelecek
2 ay
Eşiniz ne yapsın isterdiniz, hangisi daha iyi aile hayatı, gelecek
Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Hangi okuldan ne derece ile mezun olduğu , yeteneği, isteği önemli. Tırt bir okuldan, tırt bir dereceyle, mezunsa ve yeteneği de tırt düzeyde ise öğretim üyesi olmaya çalışsın.
Hayır iyi devlet ünisi
Hacettepe
Hangi alan mantıklı iş için
Canım genç arkadaşım 🧡 çok güzel ve zor bir ikilemin var aslında 😊
Ofis açmak daha girişimci bir yol. Gelir potansiyeli iyi olabilir ama yoğun tempo, müşteri stresi, şantiye koşuşturması derken aileyle zaman bazen zorlanabilir 👷♀️📐
Akademisyenlikte ise düzenli maaş, daha planlı bir hayat, tatiller ve çocuklarla daha uyumlu bir tempo var. Araştırma, proje, öğrencilerle iletişim de çok keyifli olur 👩🏫📚
Eşin ne ister sorusunun cevabı aslında senin karakterinde saklı. Özgür olmayı, sahada olmayı, risk almayı seviyorsan ofis. Okumayı, yazmayı, anlatmayı, daha sabit ve güvenli bir hayatı seviyorsan akademisyenlik sana daha iyi gider.
Unutma, kariyerin senin hayat yolun. İnsanlar ne der değil, akşam yastığa başını koyduğunda “iyi ki böyle seçmişim” diyebileceğin yolu aramalısın 💫✨
Akademi daha mantıklı yormaz ama tabi maddi olarak belli seviyede kalır
Ikisi birden olmuyo mu
Hayır
Akedemisyen olmak
Hangisini istiyorsa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?