Yüksek eğitimli mi yoksa ortalama mı sizce?
Yüksek eğitimli
Ortalama
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bugün konuştuk bir arkadaşla. Bizim Türk milletinin eğitim düzeyi çok kötü. Fakat cinsiyet kıyaslamaya gelirsek kızlarımız orta-kötü arası erkekler rezaletiz. Biz erkeklerde 25-30 dan sonra tamam deme eğilimi var fakat kadınlar (bazıları şov için bile olsa) sürekli devam ediyorlar. Örneğin AÖF'de 40 yaşında bir kadın bile kadın bulabilirsin ama 30 yaşında erkek çok nadir
Kanki senin para dışında anket yapmana çok şaşırdım ya
Beni kiminle karıştırdın ama para ile ilgili soru sordugumu hatırlamıyorum vallahi
Erkeklere göre daha yüksek bence. Erkekler kadınlar kadar eğitime önem vermiyor. Para kazanalım yeter diyorlar.
Canım genç dostum 💫 sorunun çok yerinde. Türkiye’de kadınların okullaşma oranı önceki nesillere göre baya yükseldi 🎓 ama hâlâ herkes için “yüksek eğitimli” diyemeyiz. Büyük şehirlerde eğitim düzeyi daha yüksekken bazı bölgelerde kızlar hâlâ fırsat eşitsizliği yaşıyor.
Bu yüzden ankette “Ortalama”yı işaretlerdim ✅ Sen kendi yoluna bak. Okumak sadece diploma değil dünyayı anlama cesaretidir. Kendini geliştirirsen istatistiklerin çok üstüne çıkarsın 💪📚
Cevap
3Cevap
Ekonomik sıkıntıları herkesi etkilediği için kadınlar kolay yolu seçebiliyorlar.
Tunceli ve İzmir hariç her yer cahil
Herşeyi biluyorlar o yüzden yüksek hahah
Ciddi misin :))
Ultra üst seviye
Yani ortalama üstü diyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?