Epilepsi hastasıyım, sigortalı işe giremiyorum ve kendi işimi de kuramıyorum, ben ne yapabilirim?

Epilepsi hastasıyım, ön lisans mezunuyum hastalığımdan dolayı fabrika-market vs. gibi işletmelere alınmıyorum, kendi işimi kurayım diye düşündüm berberlik öğreneyim vs. 12k Bağ-Kur - 10-15k kira hani bunun yemesi içmesi, faturaları, muhasebeci masrafları, vergileri vs. yani bu da mantıklı gelmedi.

Ben ne iş yapacağım kimseden akıl da alamıyorum, aklıma burada sormak geldi belki bir fikir veren olur diye.

Epilepsi hastasıyım, sigortalı işe giremiyorum ve kendi işimi de kuramıyorum, ben ne yapabilirim?
Cevapla