İş yerinde çok bunaldım yeminle yol gösterin ne yapayım?

Hayat zaten bi tuhaf önümüzü göremiyoruz iş yeri desen hep münafık çok daraldım çok hamal gibi çalışıyoruz her yer yalaka müdür dolu yaptığım iş imkansız ama yapıyoruz bitsin diye bi bakıyon begenmemişler canımı dişime katmışım herkes üstüme geliyor ruhum çekildi ev iş ev iş sürekli zaten para yok gezme yok mağazada çalışıyorum korkuyorum kendime birsey yapmaktan önceden derdimki bu insanlar nasıl cinnet geçiriyor şimdi anladım onları öyle bir duruma geliyorsunki seni kimse anlamıyor görmüyor anlatamıyorsun artık beynin resetleniyor ve o an herseyi unutup cinnet geçiriyorsun sonrası ya ona ya sana psikolojı falan kalmadı yol gösterin yolllll Allah için 🥺
İş yerinde çok bunaldım yeminle yol gösterin ne yapayım?
Cevapla